En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

30 Ekim 2016 Pazar

Bir Günüm.. ( Hafta Sonu )

Burada gelen sorular doğrultusunda yazılar yazmaya daha çok çalışacağım.. Bir günümün nasıl geçtiği, kaçta kalktığım, gün içinde neler yaptığım, nasıl yetiştiğim en sık gelen sorulardan biri.. Hafta sonu kısmına cevap vermek için bugünü seçtim..

Bakalım 2 çocuklu bir annenin pazar günü nasıl geçmiş..

***

Sabah 9'da kalktık.. Eşim aylar sonra ilk kez pazar günü evdeydi.. 

Yine bir kaç aydır ötelediğimiz oturma odasının aynasını takma işlemini nihayet gerçekleştirdik..

Sonrasında hazırlanıp önce markete uğrayıp çocukların beslenmeleri için süt vs. alışverişini yapıp, baş başa kahvaltı etmeye gittik.. 

Kahvaltıdan sonra kayınvalideme geçip çocukları aldık.. Hafta sonu ordalardı..

Oradan oğlumun kayıt olacağı bir kurs için kurs merkezine uğrayıp form ve gerekli belgeler listesini aldık..

Ve son olarak Modarana Satış Sayfam için sipariş ettiğim ürünleri teslim almaya gittik.. 

Eve geçtik.. 

Çocuklara aperatif yiyecek bir şeyler hazırladım.. Bize çay yaptım.. 

Onlar yerken ve çay demlenirken bulaşık makinesini boşalttım..

Kurutucuyu boşalttım çamaşırları katladım..

Bu esnada eşim çayları doldurmuştu onunla mutfaktaki köşemizde çay içip sohbet ettim..

Sonra çocukları babasına bırakıp spora gittim.. 3.5 km yürüdüm, 1 saat pilates yaptım..

Eşimin akşam düğünü olduğu için ( fotoğrafçı ) zaman sorunumuz vardı eve yürüyerek dönmedim.. Çıkışta beni almaya geldiler.. Eşim bizi eve bırakıp gitti..

Eve geldikten sonra çocukların babaannelerinden gelen çantalarını ve pilates çantamı boşalttım.. Yıkanacakları sepete attım, çocukların orda giymediği kıyafetlerini dolaba yerleştirdim.. 

Duş aldım.. Yarım saat kadar uzanıp dinlendim.. 

Kalkınca sofra hazırladım.. Neyse ki yemek yapmadım kayınvalidem göndermişti.. 

Çocuklar yemek yerken bir makine daha çamaşır katlayıp, ütüyü bitirdim..

Kızımın haftalık giysilerini ayarladım.. Katlanmış ütülenmiş çamaşırları yerlerine kaldırdım.

Bulaşıkları makineye yerleştirdim.. 

Banyolardaki ve mutfaktaki çöpleri çıkardım.. 

Oğlumla ortalığa çekidüzen verdik..

Çocukları yıkadım, yatırdım..

Beslenme için börek yaptım.. Beslenme çantalarını hazırladım.. Okul çantalarının hazır ve kapıda olduğundan emin oldum..

Banyoyu elden geçirdim mini, üstten bi temizlik yaptım..

Kendime çay demledim.. 

***

Yemek yemediğim ayrıntısını farkettiniz mi ? :)

Şimdi ise bilgisayar başında bir şeyler atıştırıp biraz mesaj ve yorumlarınıza dönmeye çalışacağım..

Sonrasında bir kaç saat sonra yeni bir maraton gününe uyanmak üzere biraz uyku vakti :)

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

8 yorum:

  1. Allah kolaylık versin zor gerçekten ev işlerini yetiştirmek bi türlü bitmiyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize <3 Gerçketen hiç tam anlamıyla bitmiyor hep bir şeyler eksik kalıyor, hep yapılacak bir şeyler var..

      Sil
  2. Allah'ım güç kuvvet versin. Birşeyleri tamam olmadığı herşeyin bitmedigi hissi berbat bi durum değil mi? Benim de 8 ay sonra tasinma işim var simdiden kendimi yeyip bitirmeye basladim evdeki hic bi is bitmiyor diye. Allah kolaylik versin inşaallah.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize :) 6 Ay arayla taşınmak durumda kalmış biri olarak şimdiden kola gelsin diyorum.. Ama bi yandan da taşınmak güzel fazlalıklardan arınıp büyük bir temizlik yapmış oluyorsun :)

      Sil
  3. Tuğba kdts..31 Ekim 2016 13:23

    Vvvvvvvv yanii ben yoğunum diyordum siz daha yogunsunuzz maşallah Allah güç kuvvet zaman versin..😊😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler neyse ki her pazar böyle geçmiyor yoksa dayanılmaz :)

      Sil
  4. Ne güzel bi kayınvalide .. Yazıda en çok o kısma takıldım. Şanslısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Sağolsun yardımı, desteği çok büyük evet..

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler