24 Ekim 2016 Pazartesi

Çantamda Ne Var ?

Çanta karıştırmayı sever misiniz ? Hadi buyrun o zaman :)


Evde fazla veya kullanılmayan hiç bir şeyi tutmadığım, yaşamımı olabildiğince sadeleştirmeye çalıştığım gibi çantamın içini de oldukça sade tutuyorum..  Aksi halde ciddi anlamda rahatsız oluyorum.. Yani fotoğraf çekeceğim diye temizlemedim :) Hep böyle..


Peki çantamda ne var ?

Çanta : Derimod

Uzak gözlüğü : Atasun Optik
Her zaman takmıyorum lakin okul bahçesinde kendi çocuğumu tanıyabilmem için hayli işime yarıyor :)

Parfüm : Beyonce Pulse

Anahtarlar : Simli oje ile boyadım anahtarlarımı.. 
Anahtarlığım ise bir başka çantamda ne var yazısında göreceğiniz günlük el çantama aitti.. Onu da kendime göre modifiye edip sadeleştirdim.. Fermuar kısmından çıkardığım bu aksesuar ise anahtarlığım oldu :)

Güneş Gözlüğü : RayBan
Yaz kış güneş gözlüğü takanlardanım.. Hatta tüm bakışları üzerime toplamayacağımı bilsem gece bile takacağım :) 

Burun Spreyi : Zavallı alerjik bünyem :) Spreyimle aramızda güçlü bir bağ var onsuz yapamıyorum..

Suni Gözyaşı Damlası : Narin ve ponçik bünyem için olmazsa olmazlardan biri daha.. 

Bolca Beyaz Peçete : Alerji kaynaklı hapşuruk krizlerinin ne zaman geleceği belli olmuyor :) Hazırlıklı olmakta fayda var.. 

Cüzdan : Butik Prenses
Fermuar detayını çok seviyorum.. Cüzdanım "kalp" ben..

Çanta Askısı : O sağ altta gördüğünüz yuvarlak şey açılıp askı oluyor.. 
Arkadaşımın hediyesi bu kullanışlı şey yanımdan hiç ayırmadığım şeylerden biri.. Epey zaman önce gözümün önünde duran çantam çalınmıştı ve ben içindekilerden çok giden çantam için üzülmüştüm.. Aynı şekilde sevebileceğim bir çanta bulmam 10 küsür yılımı aldı, ki o yukarıda gördüğünüz çanta oluyor.. Bu yüzden çanta askılığım pek değerli.. Bir yerde oturacağım zaman kendisi sayesinde çantamı sağlama alıyorum.. 

Saat : Şu sıralar sıklıkla zamandan haberdar olmam gerekiyor.. Çocukları okula bırakma, alma spora yetişme vs.. Saat takmayı sevmediğim için genelde çantamda oluyor..
Belki de bu saatimi sevmiyorumdur ve kendime sevebileceğim bir saat almalıyımdır.. :)
Eşimin iş yerinde bir ödül sistemi vardı ve benim için bu saati kazanmıştı.. Ama yine de sevemiyoruuğğmmm :)

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

19 yorum:

  1. Zevkle okudum.💞Ne hoş, sadelik. Benim çantamda ise yok yok :) Her seferinde sadeleştirsem de bir kaç gün içinde doluyor yine de. Bu arada saat takmayı ben de sevemiyorum. Çok beğenerek aldığım saatlerim hep çekmecemde kalmaya mahkum oluyor.Sevgiler 💐💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de pek normal değil sanırım :) Dolu olursa çok rahatsız oluyorum ciddi anlamda huzursuzluk veriyor. Hemen boşaltılıp fazlalıklar ayıklanmalı.. Ve saat konusunda yalnız olmadığıma sevindim :) Sevgiler benden de

      Sil
  2. Benim cantam tamirci Hasan ustanin takım sandığı gibi lavabo altı tutacağı akıllı vida priz bile çıktı gece gün ne acı :/

    YanıtlaSil
  3. Evine baktigimda "ay ne sade ne hos.. keske ben de becerebilsem" diyordum.. cantan icin de dedirttin yaaani.. askolsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman dolap içlerini vs. hiç göstermeyeyim :)
      İnan yapabilirsin :) Ama önce doğru zamanın gelmesi gerek sanırım fazla eşyaya oldum olası sıcak bakmıyordum ama artık hiç tahammül edemiyorum..

      Sil
  4. İnşallah bi gün bende çantamı düzene sokabilirim bazen evden çıkarken çocuklara çorap atıyorum o bile geziyor benimle darısı başıma ilkay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar küçük mü ? Bi zamanlar çocuklar küçükken aslında ben de öyleydim şimdi bu benim çocuklarsız gezme çantam :)

      Sil
    2. E ozaman süpermiş biri 5 biri 10 yaşında ama ne biliyim alışkanlık benimkisi

      Sil
  5. Benim çantam çöp poşedi gibi bi ben sigmiyorum içine 🙈🙈 temizlemekten gün geldi 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi ben yokum diyorsun yani :) Öyle mutluysan rahatsız etmiyorsa boşver.. Ben gerçekten huzursuz oluyorum ilginç şekilde.. Bu da normal değil aslında :)

      Sil
  6. Cantamda olanlar:
    1 cocuklarimin kimlikleri ve kredi karti cuzdanim
    2 cuzdanim
    3 rulo pecete
    4 islak mendil kutusu
    5 orkid kutusu
    6 dusup yaralanmalara karsi morluk kremi
    7 ne olur olmaz poset 😊
    8 parfum
    9 kalem ve not kagidim
    10 bicak
    11 yara bandi
    12 hem cocuklar hemde kendim icin seker
    13 sakiz 😊
    14 ince corap
    15 dezenfektan el jeli
    16 nezaman neden koydugumu hatirlamadigim not kagitlarim
    Garantici biriyim galiba.
    Haa bu arada sirt cantasi kullaniyorum devamli cocuklarim kucuk oldugundan ikisininde elinden tutmaliyim. Canta tutmakla dolduramam ellerimi. Markete pazara gidincede atarim onlari cantama 😊
    Ve son olarak sizin gibi sade insanlara gipta ile baksamda hicbizaman oyle olamiycam sanirim. Evimde oyle yaa 😭😭 pinar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok bıçak ve ince çorap ilginç geldi :) Çocuklarla çıkınca ben de normalde pilates çantası olarak kullandığım sırt çantamı takıyorum gerekten büyük kolaylık.. Bu benim yalnız gezme çantam :)
      Rahatsız olsan bi çözüm sürecine girerdin demek ki değilsin o zaman boş ver insan nasıl huzurluysa öyle davranmalı :) Belki sen kalabalıkla mutlusun..

      Sil
  7. hesna ışık24 Ekim 2016 21:43

    Benim çantam yok İlkay hanım sadeliği düşünün artık😂tembellikte diyebiliriz aslında 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel çözüm seninkiymiş aslında beğendim bunu :)

      Sil
  8. Meryem tümer25 Ekim 2016 23:57

    Benim çantam.... Oyyy içini düşününce Vazgeçtim.. Gidip bi toparlayım, belkim tarihi eser bile çıkabilir 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınık çantaların en güzel yanı unuttuğun şeylerin mesela paraların falan çıkmasıdır sanırım haha ben bu hazzı yaşayamıyorum :)

      Sil
  9. Yapmak istediğim fakat bir türlü yapamadığım sadelik ve düzen. Masallah😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da hiç sağlıklı bir durum değil benim ki :)) Sürekli bir düzenleme hali yorucu hihi

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler