26 Aralık 2016 Pazartesi

Bir Günüm.. ( Hafta İçi )

Bir kaç hafta önce buradaki bir günüm yazısında hafta sonu bir günümün nasıl geçtiğini yazmıştım, hafta içi bir günü ayrıca yazacağımı belirtmiştim.. Onun için bugünü seçtim..

Hala bana en sık sorulan sorular bu konu yani her şeye nasıl yetiştiğim konusu üzerine.. 
İster çocuklu, ister çocuksuz, ister çalışan ister ev hanımı, kadınlar olarak çok fazla sorumluluğumuz var, zaman sorunu yaşıyoruz ve ister istemez kendimizi başkalarıyla kıyaslama hatasına düşüyoruz.. Özellikle internet aleminde tanık olduğumuz hayatlara bakıp sanıyoruz ki onlar her şeye yetişen mükemmel kadınlar, bizde bir sıkıntı var.. Kesinlikle doğru değil.. Ciddi yardımlar almıyorsanız her şeye yetişmek hayli zor..

İyi iş çıkarıyoruz yani hanımlar :)

Bakalım 2 ( okullu ) çocuklu bir annenin hafta içi ortalama bir günü nasılmış..

***

Sabah 7'de, üstelik kış saati uygulamasına bu yıl geçmemiş olmamız sebebiyle neredeyse zifiri karanlıkta güne başladık.. 

Kızımın giysileri akşamdan hazırdı.. Önce onu giydirdim..

Oğlumun okul kıyafetlerini bu hafta sonu yıkamakta gecikmiştim.. Hazır değildi.. Gece yatarken kurutucuya koymuştum, onları çıkarıp ütüledim ve oğlumda giyindi..

Ben de hazırlandım yola çıktık.. Oğlumu 3. çocuğun evine bırakıp kızımı okuluna götürdüm.. 3. çocuk oğlumun anaokulundan beri arkadaşı.. Annesi çalıştığı için sürekli bizimle takılıyor geliş gidişlerde bu yüzden onun adı 3.çocuk..

Kızımı bıraktıktan sonra dönüp oğlumu ve arkadaşını aldım onları okula bıraktım..

Eve döndüm. 

Çay demledim..

Termosumu doldurup bisikletimi alıp sahile indim.. 

Bir kaç km bisiklet sürdüm, mola verdim çay içtim, müzik dinledim, bolca fotoğraf çektim ve eve döndüm..




Yarım saat kadar şekerleme yaptım..

Kızımı okuldan almaya gittim.. 

Kızımın karnını doyurdum..

Bulaşık makinesini boşaltıp, tekrar doldurdum..

Kurutucudan çıkan çamaşırları katlayıp ütülenecekleri ayırdım.. 

Ütü yaptım.. 

Çamaşırları yerleştirdim..

Modarana müşterilerimin mesajlarına döndüm.. Yeni ürünlerle ilgili ayarlamaları yaptım.. Biraz internette gezindim.. Bu esnada bir şeyler atıştırdım.

Akşamdan artan çorbanın yanına karnabahar yemeği ve pilav yaptım..

Kızımla abisini ve 3.çocuğu okuldan almaya gittik...

Eve döndük..

Kızım uyuyakaldı bende yanına yatıp sarıldım biraz kestirdim..

Çocuklar sofrayı kurdu.. 

Akşam yemeği yedik.. 

Bulaşıkları yerleştirdim.. Mutfağı toparladım..

Beslenmeleri hazırladım çantalara yerleştirdim.. Okul çantalarını kapının önüne yerleştirdim..

Market alışveriş listesi yaptım..

Çocuk odası ve oturma odasında yarın yapacağım temizlik için ortalığı toparladım.. Ütü masasını vs kaldırdım.

Yarın yola çıkacak Modarana kargolarımı hazırladım.. Paylaşım yapıp bir kaç mesaj cevapladım.. 

Çocukları yatırdım..

Çay demledim..

Ponçikle biraz oynadım.. 

Ve şimdi post yazıyorum.. Az sonra yayınlayıp bir film seçeceğim ve muhtemelen yarısında sızacağım :)

Sonrasında saatin çalmasıyla yeni günün koşuşturması başlayacak..

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

6 yorum:

  1. Okurken ben yoruldum valla. Rabbim enerjinin arttirsin, kolaylık versin.��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimizin arttırsın dilerim :)

      Sil
  2. Ne güzel evde huzur varsa. özellikle çocukların sağlığı sıhhati yerindeyse her iş vız gelir tırs gider bencede.Maşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül yorugunluğu olmasın, beden yorgunluğu nasıl olsa atılır değil mi ? :) Sevgiler <3

      Sil
  3. Henüz küçüğü okula başlamadı büyüğünü de şimdilik babası götürüyor seneye o iş bana kalacak ama hakikaten tebrik ederim planlı yaşamaya çalışıyorsunuz. Malesef akşamdan plan yapıp gündüz hiç uygulayamıyorum planlı olmak için var mı püf noktalar tüyolar tavsiyelerinizi beklerim. Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) Aslında ben de öyleyim normal şartlarda ama çocuklar büyüyüp sorumluluklar artınca ister istemez planlı olmak gerekiyor yetişebilmek için.. Mecburi bir düzene girme hali yani :)

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler