En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

10 Ocak 2017 Salı

Boyadığım Fiskos Masam / Geri Dönüşüm


Boyama ile ilgili ilk yazımda, çalışma masası olarak kullanacağım masanın yanı sıra bir de fiskos boyadığımı belirtmiştim..
Evimin eski ev sahiplerine ait, tavan arasında duran eşyalardan biri olan fiskosumun boyasını bitirdim, oturma odamda kullanmaya başladım.. 

Üzerindeki gümüş rengi simli danteli de onun için ben ördüm..



Sahipleri değişse de bir nevi evine tekrar kavuştu fiskos.. 
Kim bilir kaç senelik ve kim bilir ne anılar barındırıyor üzerinde.. Nelere şahit oldu..


Nasıl boyama yaptığımı, ilk yazımda uzun uzun boya markaları, fiyatları ve kullanmamız gereken fırçalar ile birlikte anlatmıştım.. tekrar aynı şeyleri yazmayacağım. Buraya tıklayıp anımsayabilirsiniz

Diğer masamdan farklı olarak, fiskosa vernik yapmadım.. Çünkü bir zaman sade ve dantelimle kullanıp, sıkılınca üzerine stencik yapacağım.. Sonrasında verniklerim..

Vernik boyanın ömrünü uzatıyor unutmayın.. 

Görüşmek üzere <3

mutluhayatblog@gmail.com

3 yorum:

  1. Ilkay hanim mrb.bir sorum olacakti.evimde ikea ahşap sandalyem var onlari sizin kullandığınız boyayla zimparasiz boyayabilir miyim? (Hülya) )

    YanıtlaSil
  2. Bahsettiğim sandalye modeli nordmyra olarak geçiyor sadece oturma ve sirt bölgesini boyamayi düşünüyordum.sanirim akrilik boyayla kapli (hülya)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyanır evet.. Bu boya mucize boya olarak adlandırılıyor zaten kullanım kolaylığı yüzünden.. Benim masamda farklı model ama aynı malzeme, biraz daha eskisin onu da boyayacağım inşallah.. Google a sandalye adınızı yazarsanız pek çok boyanmış versiyonu var..

      Sil

Yorum yapmak için blog sahibi olmanıza gerek yok.. ADSIZ seçeneğini seçerek yorum bırakabilirsiniz..
Yorumlarınız onaylandıktan sonra görünecektir endişe etmeyiniz :)

Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler