En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

24 Ocak 2017 Salı

Cilt Bakımı / Avene Ürünleri

Cildim karma, yani T bölgesi denilen, burun alın ve çene bölgem yağlı, diğer kısımlar kuru.. En uğraştırıcı cilt tipi benimki.. Bu yüzden hayatım boyunca sürekli cilt temizleyici kullanmak zorunda kaldım yüzümü yıkayabilmek için..  Bir de sıkılgan bir yapım var sürekli aynı şeyi kullanamam.. Ve elime epeyce promosyon ürünü geçti şimdiye kadar. Bu da onlarca farklı markayı denemememe sebep oldu.. 

Şuraya bir de memnuniyetsizlik ekleyelim. Bu yüzden aklımda kalan, tekrar alırım dediğim çok fazla ürün olmadı.. Kendimden nefret ettim şu an çok zorum :)


Avene aklımda kalanlardan ve tekrar sahip olmak istediklerimden biri oldu.. Zaten harika bir marka.. 

Avene ürünlerim Aymer Cosmetics'den.. 


Cildimin karma olduğunu belirttiğimde sevgili Ayşe bana bu seti yolladı.. Tam da burun estetiği olduğum ve yüzümü yıkayamadığım zamana denk geldi.. Kısa bir süre sonra bandajlarımdan kurtulup yüzümü yıkayabilmeye başladığımdaysa Avene köpük temizleyici kurtarıcım oldu.. 

Çünkü burnuma çok fazla dokunmamam gerekiyordu ( hala öyle ) ve hafif / köpük yapısıyla çok kolay uyguladım ve zahmetsizce duruladım..


Diğer pek çok yüz yıkama jeliyle anlaşamama sebebim genelde kuru bölgeleri geçtim yağlı bölgelerimi bile çok fazla kurutuyor olmaları ve bir türlü cildimi arındıramamam.. Sanırım benim için en ideali köpük temizleyiciler.. Şu an Avene ile iyi bir ikili olduk.

Nemlendirici kremi ise, oldukça hafif hiç yağlı bir his bırakmıyor ve mis gibi temizlik kokuyor.. 

Setin içerisinde bir de benim özellikle yaz aylarında vazgeçilmezim Thermal su bulunuyor..Sürekli elimde ve fıs fıs yüzüme sıkma halindeyim sokaklarda :) Şu an elimde başka bir markanın thermal suyu vardı ve bitmek üzereydi.. Avene ile yedeklenmiş olmaktan dolayı mutluyum.. 

Ayşe aynı zamanda  Çilek Kokusu Blog'un sahibesi.. Blogunda erişilebilir ürünler tanıtırken, Aymer Cosmetics hesabında da her türlü cilt bakımı sorunuzu yanıtlayıp, cilt tipinize göre, uygun fiyatlı tamamen orijinal ürünler sunuyor.. Her iki sayfasını da mutlaka ziyaret etmenizi tavsiye ediyorum.. 

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler