2 Şubat 2017 Perşembe

Çöpten Baş Köşeye.. / Geri Dönüşüm, Mobilya Boyama Hakkında Her şey

 Her şey bu sehpayı çöpte bulmamızla başlamıştı.. Kenara özenle bırakılmış yeni sahibini bekliyordu.. 
Utana sıkıla kapıp kaçtığımızda, çöpten koltuk takımından, samsung orijinal kulaklığa kadar pek çok şey bulacağımı henüz bilmiyorduk :)

İlk hali buydu sehpamın..



Ve bu da şimdiki hali 


Muhteşem oldu bakmalara doyamıyorum.. Eski sahibi bu halini görse geri isteyebilirdi :)

Boyama aşaması nasıl oldu ? 

İlk olarak birebir oranda sulandırdığım boya ile astar attım.. Herhangi bir zımpara işlemi yapmadım.. Göz kararı hazırlıyorum ben astar boyayı ama örnek vermek gerekirse yarım çay bardağı boyaya, yarım çay bardağı su gibi.. 

Astar sonrası diğer katlara geçtim yine boyamı çok hafif fırça ıslatacak kadar sulandırarak kullandım..

Toplamda astarla birlikte 4 kat boya uyguladım..

Boyam Rich Multisurface 2100 Beyaz rengi.. Fotoğrafta gördüğünüz büyük boyu.. Fiyatı 25 TL.. Daha önce 2 adet küçük boy almıştım ama bana bereketsiz geldi. Bir çok şey boyamayı düşündüğüm içinde bu kez büyük boyunu aldım.. Bu sehpayı boyarken boyamın çeyreği bile bitmedi.. 

Camı içinse yine aynı markanın Ayna Efekti Spreyini kullandım.. Sanırım fiyatı 11 TL kadardı yanlış hatırlamıyorsam.. Yine yarısından fazlası duruyor spreyin.. 

Fırçam ipek kıllı fırça.. Fırça izi kalmaması için ipek kıllı olması önemli.. Fırçam 10 TL.. Farklı boyları mevcut.. 
Tüm bu ürünleri hobi marketlerde bulabilirsiniz.. 



Bitmiş hali bu şekildeydi.. Sıra camına geldi.. Ki bence bu kadar güzel bir değişim olmasında ayna efekti spreyinin katkısı büyük.. Düz cam olsaydı bu kadar şık görünmezdi sanıyorum.


Ayna efekti spreyini uygulamakta oldukça kolay.. İlk deneyimim olması sebebiyle biraz panik oldum açıkcası ama korktuğum gibi olmadı.. Camın desenleri ayna spreyi ile daha çok ortaya çıktı ve harika bir değişim oldu..

Sıradaki projem oğlumun ilkokul 1. sınıftan beri kullanıp canına okuduğu çalışma masasını adam etmek :) 
Detayları ınstagram hesabımdan takip edebilirsiniz : Mutlu Hayat Instagram

Yeni Facebook kapalı grubumuza katılmayı da unutmayın :)  Mutlu Hayat Facebook 

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

3 yorum:

  1. bayıldım...süper olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Sizin beğenmenize ayrıca sevindim <3

      Sil
  2. Elinize sağlık,çok güzel olmuş,acaba bu boyayla mat mı oluyor yoksa lake gibi parlakmı,bende ikea masamı boyamayı düşünüyorum da

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler