18 Şubat 2017 Cumartesi

Övünmek Gibi Olmasın Çok Minnoşumdur..

Bugün bloguma günlük muamelesi yapacağım.. Eski günlerdeki gibi :) Sizi bilmem ama ben o günleri özlüyorum ve canlandırmaya çalışıyorum..

Sevgili günlük, bu sabah gözümü "Minnoşuuummm hadi uyan" sesiyle açtım..  

Noluyo bee diye kafamı diktim sağa sola bakarken Yasin'le göz göze geldim.. 

Yasin ??
- Efendim :)
- Minnoşum ???


2. şaşkınlık hadi kalk seni spora ben bırakayım hava çok soğuk yürüme, demesiyle yaşandı.. Ay dedim uyuyorum ben galiba hala.. Çocuklar okula gitmiş saat 9 olmuş hiç haberim yok..  
Normalde spora arabayla gitmekle çok dalga geçerim.. Ama bir kaç gündür nasıl yorgunum anlatamam.. Böyle bi dünyam aydınlandı ben bırakacağım demesiyle :) Çay bile içerim o zaman ben hohohoh dedim..

Sporu haftada 4 güne çıkardığımdan beri sabahları zor yetişiyorum salona.. Fitness derslerim sabah, pilates derslerim öğleden sonra.. Fitness'a genelde çay keyfi yapamadan giriyorum bu yüzden..

Bu sabah erken gidebildiğim için oturdum çay içtim.. Baya keyifliydim yukarı çıkana kadar..
Bi girdim salona herkes tartılıyor.. Ne çabuk 1 ay geçmiş.. Ben tartılamadım tabii çünkü hiç bir şey yememiş ve içmemiş olmalıydım.. 
Kendim farkediyorum fitness epey işe yaradı ama tartılmayı da hevesle bekliyordum aslında çünkü yağ oranım, metabolik yaşım vs. ne durumda ? En son metabolik yaşım 24 çıkmıştı öhö öhöh :) Şu an ne kadar ilerleme var merak ediyorum.. Önümüzdeki haftaya kaldı.. 

Fitness programımı bitirip salondan çıktıktan sonra kızımı almaya okula gittim. Saatlerimiz arasında çok az fark var ve onu almaya giderken de tempolu yürüyüş yapmış oluyorum.. Aslında koşmuş oluyorum.
Canhıraş bir şekilde okula yetişip kapıyı açtım her yer sessiz.. Saatimi de takmayı unutmuşum.. Aiiyy geç mi kaldım çocuum nerde derken meğer toplantı varmış ondan da hiç haberim yok :) Hoopp kendimi sınıfta buldum ay hocam benim haberim yoktuuğğ şeklinde, ayağımda galoşlar.. 
Sınıfta tüller yıkanacakmış.. 2 parça birini başka birisi aldı.. Diğerini kim almak ister diye soruyor öğretmen.. Kimsede ses yok..
Bi baktım bakışıyoruz öğretmenle.. Bana bakıyo tatlı tatlı..  

Sonraki sahnede tül kucağımda..

Tam bahçe kapısından çıkacağız Rana ciyakladı !
- Anneee oyuncaamı unuttum !

Ben galoşluyum bu arada hala.. Onu da unutmuşum..
Oyuncak günüydü bugün.. Haydaaa geri döndük.. Sınıfta bebek arıyoruz 

Bulduk bebeği çıktık yola Rana bi daha ciyakladı !
- Anneeeğğğ ayakkabısı düşmüş bunuuunnn !

Haydaaa yollarda bir santimlik bebek ayakkabısı arıyoruz ! 
Allah yüzüme güldü bulduk hemen.. Baktım giydirmeye çalışıyo ay anneciiimmm ver bakiim sen o bebeği bana deyip ayakkabılarını çıkarıp cebime koydum.. 

Kucağımda koca tül, bi elimde Rana'nın çantası, dosyası, bebeği, sırtımda spor çantam Rana dduuuuurrrr ! diye ciyaklaya ciyaklaya eve attım kendimi..

Daha merdivende telefonun sesini duydum.. Ayakkabılarımı fırlatıp yetiştim Yasin diyo ki nerdesin ? Ay dedim bi dur..
Aşağıdayım hadi doktora gidiyoruz diyor.. Dedim ben tül yıkıycam bekle..
Tül mü ?

Tülü attığım gibi makineye yıldırım hızıyla üzerimi bi değiştirip aşağı indim yine.. Doktora gittik.. Öğle tatili varmış çaaaayy dedim Yasin'e çay içmeden şurdan şuraya bi adım daha atmam çaaaaayyyy !

Gittik kafeye çay içiyoruz.. Bi bebek var çık tıtlı.. Önce bi Yasin'le birbirimize baktık aaiiyyy bebeeekk ne tatlııığğğ aklımızdan neler geçiyo böyleeeğğğ

Sonra birden ciddileşip başka taraflara dönüp havalara falan bakmaya başladık..,
Ne bebeği yaa ?? 
Ay biz ikisiyle zor başediyoruz geberiyoruz bildiğin..

Rana bebekle içli dışlı oldu iki dakikada.. Bebeğin annesi de Rana'yı seviyor
-Adın ne senin güzel kız :)
- Nana
- Nana mı ???
- Ben adımı söleyemiyoyum..
-Aaa niye ?
- Bilmem

Biz masada iptal durumdayız Yasin'le :) R'leri söyleyemeyen kızımıza Rana ismini koyduğumuz için.. 
Nana'da güzel isim aslında.. Rana zaten Alman'lara benziyo.. Alman ismi o ya falan deyip geçiştirebiliriz bence..
Dedik biz bu R'leri söyleme işinin üstüne düşelim..

Sonra çıktık doktora.. Göğsümde bir problem vardı benim düzenli olarak baktırıyorum.. 1 cm'in üzerindeydi ve artık kaybolmuş hohohoh zaten kötü bir durum oluşturacak bir şey değil demişti doktor ama yine de kontrol altında tutalım.. Tamamen kaybolmuş artık yuppitoo :) Ama kontrollere devam tabii.. Belli bir yaşın üzerindeyseniz lütfen ihmal etmeyin bu tür kontrolleri.. Kamu spotunu da araya sıkıştırdıktan sonra çıktık biz hastaneden arabada Rana'ya R'leri söylettirmeye çalışıyoruz..

Yasin :  Bak kızım : pır pır eder arılar.. Söyle bakiim
Rana : Pıy pıy edey ayılay

Yasin : Hayır bak arııığğ vız vız vız
Rana : Ayıığğğ vız vız vız

Yasin :  Arı
Rana : Ayı

Yasin : Tramvay de bakiim
Rana : tyanvay

Sonrası tyen, tyambolin, goyil, vıy vıy eden anne falan şeklinde devam etti ama bizim gözümüzden yaş geldi gülmekten..

Kızımız hala Nana..
 Yalnız biz arıya ayı der olduk.. 

***

Kapının önüne geldik.. Tülü Yasin alacak okula götürüp asacak.. Bana diyo ki hadi tülü getir aşağı.. Şaka yapıyosun di mi hahahaha falan derken baktım ciddi.. 
Noooldu dedim sabah minnoşlar ponçikler havada uçuşuyordu kıyamıyodun bana spora bırakıyodun falan şimdi kıyıyosun ama geberiyorum ben !
Dediğimle kaldım tabii tıpış tıpış çıktım yukarı.. Tülü çıkardım makineden poşete koydum tekrar aşağı in.. Attım arabanın arkasına Yasin'in suratına çarpar gibi.. Arkamdan bağırdı kafama atsaydıığğğnnn !

Ayııığğğ vız vız vız dedim apartman merdivenlerinden inerken...

Bi teyze var binada hep camda baktım gülüyo :)

Kendimi yukarı ve hatta yatağa nasıl attım bilmiyorum !
Rana'da yanıma yatmış..

Ağzım yüzüm yamulmuş şekilde uyuyorum ipadim çalıyor.. 
Yasin !
Görüntülü arama yapıyor.. Allah'ım bensiz duramıyor bu adam !

Bankada birileriyle kavga etmiş sinirliymiş benim suratımı görecekmiş sakinleşecekmiş karanlıkmış niye göremiyomuş ? 
Yorganın altındayım çünkü Yasin..
Çıkardım kafamı yorganın altından yalandan sırıttım.. Oldu mu dedim ? 
Oldu dedi.. Kapattı..

Ruh hastası :)

Elimde ipad gene sızmışım.. 

Emin ! diye fırladım yataktan.. Oğlumun okuldan çıkış saati gelmiş..

***

Çocukları tek gözüm kapalı doyurduktan sonra kalan son enerjimi oğlum bana bi çay yapsana demek için harcayıp küt ! gene yatağa.. 

***

Günün kapanışını ise Rana'nın vücudunda farkettiğim döküntüler için acillik olmakla yaptık.. Günde 2 kere hastaneye gitmeden duramıyoruz da biz.. 

Çık tıtlıyız.. 

Telefonda beyimden aldığım bilgiye göre bir sıkıntı yok neyse ki.. Kullandığı antibiyotikten.. Zaten nefret ediyorum antibiyotikten ve çok mecbur kalmadıkça vermiyorum.. Ama işte Rana'nın bazı durumları dolayısıyla kullanmak gerekiyor arada bir.. 
Sürekli de unutuyorum zaten sevmediğimden Bugünde vermeyi unutmuştum en son dün gece içmiş oldu yani ilacı keseli epey olmuş oldu iyi oldu.. 
Bi daha oldu yazarsam beni vurun..

Yarın sabahta burnumun 3. ay kontrolü var.. Canım kocam ! sabahın körüne almış randevuyu.. Bu zavallı gene uyuyamayacak sabah..  Dün gece dolaptan burnumun üstüne şaaakkk diye 3 gözlü dev melamin bir tabak düşürmemi saymazsak bi sorun yok gibi gözüküyor..
Zavallı burnum.. 
Evde sürekli burnuma dikkat ! burnumu unutmayın ! diye gezip çocuklarıma bile kontrollü sarılsam da hiç çarpmamam gereken burnumu sürekli bir yerlere çarpıyorum.. Yolda çocuklar top oynuyo mesela o top gelip benim suratıma yapışıyor falan.. Tabak düşürme olayını anlattığım arkadaşım dalga geçiyor..
- Nedir bu burnunun senden çektiği diyeceğim çünkü burnun senden çekiyo sen ondan değil hahaha

Allah'ım sen burnumu benden koru !

Dilerim zavallı ponçik burnuma bir zarar vermemişimdir.. Ahiiyyyy yarın kontrol sonrası pilates dersim var bi deeğğğ matın üstünde uyumayı falan düşünüyorum artık.. Bazen hoca gözlerinizi kapatın dinlenin falan diyo yarın o esnada benden bir horultu yükselmesi çok muhtemel.. 

Görüşmek üzereee Minnoş'tan sevgileerr

Minnoş dedi bana yaaa afsjddjdsfj ağzına da bi yakışmıyo ki sormayın haha

mutluhayatblog@gmail.com

22 yorum:

  1. Çok özlemişim bi solukda okudum sen hep günlük tut ablacim ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oluur tutarım siz böyle keyif aldıktan sonra :)

      Sil
  2. Bir daha oldu dersem beni vurun `a sezli güldüm saat gecenin ikibuçuğu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehi ehi hep böyle sesli gülün dilerim :)

      Sil
  3. hah şöyle...içim açıldı okurken

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özleşmişiz di mi yaa ben de çok eğlendim yazarken :)

      Sil
  4. ahahhaha çok tatlısınız ya maşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim efendim o sizin tatlı bakışınız :)

      Sil
  5. Moralsizligimin, yorgunlugumun, ve hastaligimin ustune cok iyi geldi. Eline saglik minnos 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim o zaman minnoş minnoş oldum :)

      Sil
  6. Özlememişim susamışım resmen

    YanıtlaSil
  7. Ay yazının hep si güzel ama en çok Eşinizin sinirlendi n de sizi görmek istemesi çok güzel maşallah size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim.. Kızımızın hastalığı zamanı zor günler geçirdik ama artık toparlandık daha sıkı sarılır,daha destek olur olduk birbirimize..

      Sil
  8. Coook ozlemisim bu gunluk tarzi yazilari cati katini hatirlatti bana :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazmayı ve yorumlarınızı özlemişim inan :)

      Sil
  9. Çok güldüm, samimisin ilkay o yüzden seviyoruz seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana :) Ben de sizi hepinizi seviyorum :)

      Sil
  10. Bayıldım 😍 ben sizi takibe başladığımda böyle uzun yazılarınız vardı. Her gün bloğunuzu kontrol eder bir de hepsini eşime anlatırdım 😁 hep yazın nolur😗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiimmm Oluurr yazarım siz okumak istedikten sonra :)

      Sil
  11. Benimde var bir arı maceram....küçükken beni arı kovalamisti abla ayı peşimden geldi diye anlattıkça herkes gülüyordu ve ben daha çok sinirleniyordum 😂😂😂 nanayi iyi anliyorum

    YanıtlaSil
  12. Ayyy cok birikmisti hepsini okuduuummm :))) ama bu cok iyi geldi. Burnuna dikkat et minnos sevgilerrrrr ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler