20 Şubat 2017 Pazartesi

Sevgili Dünlük...

Dünlük, çünkü dün ve ötesinden bahsediciim..

Cumartesi sabahın köründe kalkıp minnoş burnumun kontrolü için hazırlanmaya başladım.. Çocuk çocuk doluştuk arabaya gittik doktorumun ofisine.. 
Doktorumun asistanı Merve Hanım'ın çekmecesi çocuklar için şekerleme ve stickerlarla dolu.. Her gitmemizde Rana kapıyo onlardan.. Gittik şimdi Rana süzüle süzüle Merve Hanım'a bakıyo haha geeel dedi Merve Hanım bizimki şirinlik abidesi şeklinde yanaştı masaya kaptı şekerleri prensesli stickerları :) Ben odaya geçtim bu esnada..
Burnum iyi durumda.. Top gibi bir burun ucum vardı şişlikten dolayı, burun ucu oluşmaya başlamış güzel dedi Volkan Bey, kenarlarda az bir şişiklik kalmış hala tam oturmasa da gayet iyi durumda.. Suratıma tabak düşürdüm doktor bey dedim doktorum çok eğlenceli yaa haha güldü ben biliyorum dedi nasıl düşürdüğünü :)


Instagram'dan karşılıklı takipleşiyoruz görüyor benim fotoğraflarımı, böyle dolabın üstünde bakın tabaklarım bunlar, bakın bunları ben yaptım falan diye fotoğraf çekerken tabak düştü tabii suratına dedi :) 
Ay dedim valla fotoğraf çekmiyodum tabak kaydı benim suçum yok :)

Kısa aralıklarla gözlük takabilme iznini de kaptım.. Çıktık.. Bir sonraki kontrolüm 6. ayda.. Şu burun estetiği ameliyatını atlattığıma hala inanamıyorum.. Bi ara çok takmıştım ve başaramayacağım gibi gelmişti..

E çıktık dışarı benim için daha sabahın körü ! Asistanım ay pardon sevgili eşim Yasin'e bir sonraki randevuyu normal bir saatte alması konusunda çemkirdikten, ay olur muuğğğ tatlış tatlış konuştuktan sonra napcam ben pilates dersime kadar şimdi ühühühühü moduna geçtim..

Çünkü Yasin çocukları alıp ofise geçecek.. Emin ofiste bir abisinden özel Kur'an dersi alıyor.. Rana'nın da saçını ören bi ablası var ofiste talimatı verdim dedim ablası örsün gene saçını.. Böyyle taa kafasının tepesinden örmeye başlıyor falan güzel oluyor. Ben beceremiyorum.. 
Tabii çok becerikli müthiş ponçik minnoş bi şey olsam da şu hayatta benim de beceremediğim şeyler var afsfsdfhdj :)

Pilates dersime de daha saatler var..  Yasin dedi ki hayatım kahvaltı etcez biz daha birlikte dur.. Gözümün önünde çay bardakları uçuştu dedim söylesene sen şunu baştan.. 

Yakınlarda güzel bir börekçiye gittik beğendim.. Aile katı bomboştu sereserpe kahvaltı ettik.. Yine çıktık dışarı hala pilates dersime saatler var.. 

Dik dik bakıyorum Yasin'e.. Boynuzum olsa sokucam bacağına öyle bir haldeyim.

Sevimli sevimli gülüyo o da bana bırakıp gitcek çünkü birazdan beni.. Ben dedi seni Cennet'e bırakayım o zaman dolaşırsın yürüyerek geçersin salona.. İyi dedim o zaman arabada ayakkabı değiştiriyorum ben topuklu botlarım var ayağımda çıkardım onları geçirdim rahat botlarımı ayağıma.. 
Bu esnada Yasin arabayı kenara çekti benle dalga geçiyo : 
- Dur ben arabayı durdurayım da sen şimdi torpidoya burnunu çarparsın falan hahahahah

Sonraki sahnede, yalnız başına alışveriş cennetinin ortasına bırakılan İlkay, kocasının ek kredi kartıyla kendine aldığı deri ceketin ödemesini yapmak üzere kasanın önünde, görevlinin taksit ister misiniz ? sorusuna "İstemem tek çekim olsun" derken ve nihahahhaha diye kahkahalar atarken görülüyor :)

Akşamına Yasin dedi ki :  Anlaşıldı seni bi daha yalnız bırakmıycaz..

Ay çok beğendim ceketi ama ne zamandır aradığım düz bir ceket bulmuşum kaçırsa mıydım ? Koton'dan bi deri ceketim vardı hani yıllaaar önce almıştım daha Rana yoktu eski okuyucularım hatırlarlar :) O da yırtılmışken hem de.. 

Sonra aheste aheste yürüyerek salona geldim.. Aşağıda çay içip arkadaşımı bekliyorum. O da benle spora başladı. 
Pilates hocamızda yorgunmuş normalde ısınırken dahi en çok hareket yaptıran hocanın dersi vardı o gün ısınmak ne kelime hoplayıp zıplamaktan alev alıyorum ben.. Aerobikle başlatıp pilatesle sonlandırıyor dersi.. İşte o gün onun da modu düşüktü yata yata ders yaptık.. Çok yorgundum ben de sakin sakin çalışsak keşke diyordum başka şey istesem olacakmış hihoha

Çıkışta Yasin bizi almaya geldi.. Emin Kur'an dersini bitirip başka bir kursa başladı oraya geçmiş.. Rana arabada uyuyor.. Saçlar örülmüş :)
Yolda Yasin'le türlü konularda çekişip, her ikimizde Yeşim'i kendi tarafımıza çekmeye çalışmakla yolu tamamladık. Tabii ki benden yana oldu hep kamooonnn 

Yeşim'i evine bırakıp kızımla eve çıktık.. Yanak yanağa biraz uyuduk.. Hoop oğlanın kurstan çıkış saati geldi..

Hazırlandık gittik abimizi almaya hava da nasıl güzel.. Kursta sahilde hahah evet sahilin ortasında.. Emin'i aldık Rana'yı yol boyu önünden geçtiğimiz 325674 parktan koparmak kolay olmadı tabii.. Her bir parka ciyaklamalarımızı tattıra tattıra eve gelebildik..

Emin yeni kursuna bayılmış anlata anlata bitiremedi sonra anlatırken uyumaya başladı.. Ay fırsatı kaçırır mıyım ben de yanına kıvrıldım..

Veee sonra çocuum hasta kalktı.. Sen bere takma oğlum atkı takma yakışıklılığın bozulmasın aman konulu annesel vıdı vıdılarım sonrası bakıma aldım oğlumu.. Amaç doktora gitmeden ve ilaç kullanmadan atlattırmaya çalışmak.. Nefret ediyorum çocuklara ilaç vermekten ki Emin'i okula başlayana kadar antibiyotik tattırmadan büyüttüm.. Kardeşi acısını çıkardı 5 çocukluk antibiyotik kullanmıştır o ayrı..

En son bi Rana'yı bi Emin'i karşıma dizmiş yemek yediriyordum onu hatırlıyorum..Emin'in eli kolu kalkmıyo Rana'da kıskandı.. Bizde hep ters, oluyor.. Küçük büyüğü kıskanıyor.. 

Sonrasında ben kardeşini yatırayım oğlum deyip aşağı indim ben Rana'yla.. Bizim yatakta yanına yatınca hemen uyuyor Rana öbür türlü kesinlikle uyutamıyorsun.. 
Hayır yaaağğ tabi ki bu sebepten, yoksa benim gözüm yatakta olduğundan değil  :)

Sonra bi gözümü açtım Yasin gelmiş tepemde sırıtıyor.. Ay Yasin dedim çocuu yalnız bıraktım yukarda uyumuştur o.. Taşısana yatağına dedim ben kalkamıycam.. Arkamı dönüp yorganın derinliklerine inmiş Rana'nın üstünü açıp dedim bi tanede burda var onu da taşı.. 

Sonrası kapkaranlık ve deriiiin bir sessizlik... İlkay pert..

***

Sabah gözümü Anneeaaaaa karnım acıktı ciyaklamasıyla açtım.. Üzerime zıplamaya hazırlanan bir adet Rana'yla göz göze gelip burnuuummm diye burnuma yapışmamla Rana'nın hiyaaaaa diye üstüme sıçraması bir oldu.. Neyse ki ponçik burnumu koruyabildim bu kez..

Tamam kalkıyorum şimdi diye gerinirken Pilates ! diye sıçradım ! Saat kaç ! diye odada ordan oraya dolanırken ipade bakmayı akıl edebildim geç kalmamış olsam da çok vaktim yoktu..

Mutfağa koştum.. Emin dedi ki anne ben nohut pilav istiyorum.. Kahvaltı ya mı ? derken Rana'da ciyakladı ben de istiyorum ! Bu kız niye sürekli ciyaklayarak konuşuyor bilmiyorum.

Ay dedim canıma minnet ahahah ne demek.. Kahvaltı hazırlamakla uğraşacağıma akşamdan kalma nohut pilavı koydum önlerine.. Öğlende de babaları kalkınca onlara kahvaltı hazırladı.. Akşam anneme anlatıyorum sabah nohut pilav yediler öğlen yumurta, kahvaltılık diye, annem de diyo ki boşveer hepsi aynı yere gidip birbirine karşıyo nasıl olsa..

Annem benim kafada seviyorum onu :)

Çay için vaktim yoktu, bi kahve yapıp sonrasında Yasiieeennn beni almaya gelmeyi unutmaaa diye ciyaklayıp çocuklarımı öpüp vurdum kendimi yola.. Salona geldiğimde en sevdiğim ama en sıkı çalıştıran hocayla burun buruna geldik mi ?

Salondan çıktığımda at olsaydım da şu an beni vursalardı acılarıma son vermek için diye düşünüyordum..

Yalnız tek seansta karnımı dümdüz etti gene hoca.. Birer dakikalık 2 kez plank yaptık ve süreyi eksiksiz tamamlayan yarıda bırakmayan tek öğrenci bendim kayıtlara geçsin lütfen öhö öhöh

Çıkışta Yasin kapıda bekliyordu.. Bi kaç işimizi halledip eve geçtik.. Yolda Yasin bana hava atıyordu ohhh ben şimdi bi güzel çay demleyeceğimm çocuklarımla kahvaltı edeceğiimm sen olmayacaksın tabii.. Çünkü ben arkadaşımın yeğeninin mevlüdüne geçecektim..

Sen bi şeyler yemedin mi daha nohut vardı dedim :)

Evet nohut olmazsa olmazımdır pazar günleri nohut yemeden güne başlayamam doğru dedi.. Aman dedim naparsan yap benim çok acelem var :)

Eve çıktık Yasin ıslık öttüre öttüre bana nispet yapıp çay demlerkeeenn, ben ışık hızıyla üstümü değiştirip, aynı hızda hediyemi paketleyip yine düştüm yola..

Gene yürüyorum tabii Yeşim'lere.. Benim 17 gün evden çıkmama rekorum var.. Evet tam 17 gün boyunca evden dışarı adımımı atmamışlığım var ki değil bakkala ekmek almaya gitmek falan, dış kapının önüne dahi adım atmadım.. Her şey eve geliyodu o zaman..

Ay şimdi bi şeyler oldu günde 5 semt gezmeden duramıyorum.. Yaldır yaldır yürüyen bir ben.. Hakkaten 5 semt.. Yeşim başka semtte oturuyor ben başka, spor salonuyla aramda 3 semt var falan.. Buralar kazan ben kepçe dolanıp duruyorum.. Çorap dayanmıyor yeminle bir sürü çorabım yırtılmış yürümekten botumla sürtünmekten hatta dün de bi tanesini attım.. 
Gece bi geldim eve topuğumda koca bi delik yuh artık ama yaa ne ara delindin sen ? Hayır ben bunla mevlüte gittim sonra gezmeye gittim bi de 80 tane ayakkabı denedim aman yarebbiiii rezil oldum.. İnşallah annemlere geçtiğimde falan yırtılmıştır..

Neyse işte gittim ben mevlüte.. Allah'ım ne çok şey atlatmışım ben.. Emzirmeler, alt değiştirmeler, neden ağladığı bilinmeyen çocuklar, elde tabakla peşinden koşulan çocuklar.. Ben yeni gelin gibi süzülüyorum çocukları kakalamışım babalarına..

Ama tabii bi yerde bi sıkıntı varsa o gelir beni bulur.. İkili koltukta oturuyorum ben şimdi ne kadar çocuk varsa benim yanıma doluştu.. Yanımdaki boşlukta koltuğun üstünde zıplıyorlar..
Yavrum evladım durun diyorum yok.. Ponçik burnum tehlike altında.. Elim sürekli burnumda.. Öyle bir açıdayım ki çaprazlama Yeşim'i görüyorum mutfaktan gülüyo bana 

Hediye kutuda tesbihler dağıtmışlardı şimdi üç çocuk yanımda tesbih kavgası yapıyorlar.. Bi biri alıyor tesbihi bi öteki.. O tesbih kırbaç gibi fiuuvvvv tepemde uçuşup duruyor, burnuma yapıştı yapışacak, arada refleskle eğilip zor kurtuluyorum tesbihten..

Allah'ım sana geliyorum !

Bi tane sarı kafa var dibimde aynı Rana ona vermiyorlar tesbihi bi kapıyo bi kaptırıyo, tesbih pervane gibi tepemde dönmeye devam ediyor  
Al dedim ! 
Al çocuğum ! 
Allah aşkına benim tesbihimi al ! 
Kurban oliim indirin şu tesbihi yere.. Ay verdim neyim varsa kurtuldum Yasin'e anlatıyorum akşam gülmekten iki büklüm oldu..

Neyse herkes gitti Yeşim elime koca bi bardak çay tutuşturdu huzura erdim ben.. Ama uyudum uyuycam.. Daha da eve gidicem ordan annemlere geçicez.. 
Çilem bitmedi.

Sonra dedim ki ben ne eve gitcem bi daha yaa Yasin alsın çocukları burdan da beni alsın annemlere geçelim.. Annem Yeşim'lere daha yakın oturuyor ben başka semtteyim..
Aradım Yasin'i geldi bunlar ben çıktım Yeşim'lerden arabaya bindim Yasin dedi ki :

- Diyorum kiiii, çocukları annene bırakalıım basıp gidelim biz bi kahve içelim başbaşa.. :)

Allah'ım dedim benim sonum yorgunluktan olacak herhalde.. Tünelin sonundaki ışığı görüyorum geberdim gebericem ama kahve içelim dediği yer İkea..

Allah seni napmasın Yasin dedim sür ! 
Sür hadi İkea'ya !

Çocukları annem aldı.. Gittik biz İkea'ya.. Kahvelerin biri gidiyo biri geliyo bedava ya hahaha sonra dedik karşı tarafa geçelim alışveriş merkezine.. Yasin'in New Balance spor ayakkabılarını çaldılar geçen kapının önünden aynısını arıyor şimdi bulamıyo da zavallı.. Yalnız öyle de iyi niyetli ki kıyamam ayakkabılarının geri geleceği umudunu falan taşıyo

Zaten uzun süre neden ben diye sorgulayıp durdu. Aynı renk aynı model benim ayakkabım da yanındaydı onu almamışlar Yasin'in kini almışlar.. Niye seninkileri çalmamışlar diyo bana..

Yanaklarını avucumun içine aldım, gözlerinin içine bakarak şevkatli bir ses tonuyla :
- Aşkıım dedim.. Neyi anlamıyorsun ? Çalan kişi erkek çünkü o yüzden senin ayakkabılarını aldı.. Kendi giyecek anladın mı ?

Haaaa dedi..

Ben de olmasam napacak bilmiyorum..

Neyse, gene bulamadı istediği ayakkabıyı sonra geçtik annemlere..

Evin yolunu bulamıyorlardı..

Babam bana sarıldı bırakmıyo.. Öyle özledim falan demez benim babam böyle sağlı sollu tekrar sollu 3 kere sarılıyo özlediği zaman..  Çok laf sokuyo gelmeyin siz hiç gibisinden.. Bi de çay içerken kalkıyo bana çay dolduruyo kıyamam.. Ordan anlıyorum.

Annem de börek yapmışş off dedim anne yapılır mı ? Bi tane yedim fazla yemedim.. İkide bir ye daha ye diyolar ama anneğğğ ben spora gidiyorum o kadar diyorum.. Zor kurtuldum ellerinden..
Öyle sanıyordum yani..

Sonraki sahnede börek tabağı kucağımda annemlerin merdivenlerinden iniyorum.. 

Şu an da bakışıyoruz böreklerle.. 

Annem sadece börek tabağını elime tutuşturmakla kalmadı çok sevdiğim çocukluktan kalma tabakları vardı onları da komple bana verdi.. Bunun olması için ay bari börekleri o tabaklara koysaydın hahah diye bir parça yüzsüzlük yapmış olabilirim tabii belki :)

Eve gelince Emin dedi hiiii ingilizce ödevimi yapmadım.. Bu arada bol dinlendirme, bol bol sıvı ve anneanne çorbasıyla ilaçsız diktim çocuğu ayağa kamoonn !

Dedim gel yapalım iki dakika.. Baktım ödevin tamamını Türkçe'ye çevirebiliyorum.. Ama yazmaya gelince tırt.. Ben var gelmek falan şeklinde Türk filmi turist tiplemesi cümlesinden öteye geçmiyor benim ingilizce.. Ben çevirdim Emin boşlukları doldurdu ödev bitti..

An itibariyle İngilizce kursuna da gitmeye karar verdim..

Daha kolay geberirim diye düşünüyorum..

Sonraki hiiiii sesi benden çıktı.. Oğlanın formasının üstünü yıkamadım ben !

Canım teknoloji yaaa yeni çamaşır makinemin 15 dakikalık yıkama özelliğini devreye soktum hemen ve canparçam evlat sevgisiyle bağrıma bastığım kurutma makinemle bu sorunu da hallettikten sonra babaları çocukları yatırdı ben beslenmeleri hazırladım, kızın giyeceklerini hazırladım, kargolarımı hazırladım kapının önüne koydum.. 

Hala gebermedim bilmiyorum farkında mısınız ?

Sonra nihayet attım kendimi yatağa.. Dedim ben bi de korku filmi seyredeyim.. Aldım bilgisayarı kucağıma. Kulaklıkları taktım kulağıma filmi seyrediyorum.. Yasin diyo ki seyretme.. Kulaklık taktım yaa sen farketmiyorsun ki benim seyrettiğimi uyu sen diyorum.. Ordan bana gerilim esiyo geriliyorum diyo afsjskjdkfj..

Zaten filmde iğrençti..

***

6 saat sonra..

***

Saat sabahın 6'sı..

Yasin'le İlkay bi gram uyku uyumamış halde bakışmaktadırlar..

Yasin :  Bi daha o kadar kahve içersem,

İlkay : Bedava diye yani cık cık cık çok ayıp 

Yasin : Görmemişler gibi

İlkay : 6 bardak mı içtin sen ?

Yasin :  Hııı

İlkay : Valla ben 3'den sora saymadım galiba.. O değil de annemlerde de o demliği bitirmiycektik

***

Kapı açılır..

Rana : Anneaaaa ! Sen beni gece niye yanına almadıınn !

Yasin ! Geliyo burnumu koru ! 

Rana : Hiyaaaaaaa ! 

***

Hoşakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

37 yorum:

  1. içinde trajik durumlar çok da.. ben bu postu okurken çok güldüm desem kızmazsın di mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızar mıyım ? :) Aksine gülüyor olmanızla ve yorumlarınızla mutlu oluyorumçç Sağlığımız yerinde olsun da hayatın güzel telaşeleri, trajikomik halleri bunlar ben de gülerek, gülelim diye yazıyorum :)

      Sil
  2. Tek nefeste okudum :)) sanki gerçekten sizle yaşıyoruz gibi oluyo okurken bayılıyorum anlatım şeklinize Rabbim mutluluğunuzu bozmasın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimizin daim olsun inşallah :) Yazarken tekrar yaşıyorum size de yansıtabiliyorsam ne mutlu:) Sevgiler benden

      Sil
  3. Ayy ben okurken yoruldum gobegim bilen erimis gibi hissettim vallahi masallah sana. Bu arada taaa bilmem ne zaman cantanin icinde neler olur gibicesinden bi yazi yazmistinizda bende cantamda şu olur bu olur diye bi dunya yazmistim da siz cantamdaki coraba sasirmistiniz. Heh iste sizinki gibi orda burda corabim delinirde hazirliksiz yakalanmamak icindi. Cunku tel corabi tek giyiste halledebilme gibi bi yetenege sahip olanlardanim 😂 seviyorum seni 😘 pinar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bundan sonra ben de taşıyacağım çantamda çorap :) Gerçi spor çantamda var sürekli.. Salonda kısa çorap giyiyorum ama normal giydiğim uzunlardan da bi tane atacağım çantaya.. Ama farketmiyorum yaa yoksa görsem hemen alırdım bi tane rezil olduğumla kaldım hihi.. Kocaman sevgiler

      Sil
  4. Dünlük çok iyi fikir yaa tuttum bunu hemen taklit etmeliyim😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünlük, yarınlık, geçen haftalık falan şeklinde de çoğaltabiliriz daha kullanışlı olur :)

      Sil
  5. Tek solukta okudum... Seviyorum sizi cokca. Yalniz ben okurken yoruldum enerjine masaAllah ablacimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim :) Ben de sizleri, sizlerle paylaşımda bulunmayı seviyorum. 2 gündür çook sakinim hareketlerim bile yavaş şu an ama :) Yarın başlıyor maraton yine fitness dersim var..

      Sil
  6. Süpersiniz İlkay hanım:) aletli pilatese mi gidiyorsunuz mat mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim o sizin süperliğiniz :) Mat pilatese gidiyorum..

      Sil
  7. ay masallah size nazar degmesin. roman gibi okudum, hergün yazabilirsin böyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Yazarım olur tabii fırsat ve moral olsun gerisi kolay :)

      Sil
  8. Ve hala yaşıyordu, bravo. Tempo muhteşem. Sağlıklı huzurlu günler diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direyetli çıkmıştı :) Teşekkürler ben de size diliyorum. Sevgiler

      Sil
  9. Ayy ben yoruldum okurken allah sana güç kuvvet veriyor gerçekten. Ben asla bu kadar yorgunlugu kaldiramam. Rabbim hep böyle huzurlu olmayı nasip etsin size çok tatlısıniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize nasip etsin dilerim :) Eminim kaldırabilirsin biz kadınlar çook güçlü varlıklarız :) Teşekkür ederim güzel yorumun için <3

      Sil
  10. Hahahaa bu daha da iyiymissss :)))) boyle uzunn uzunnn yazma hevesini kiran hic bir sey olmasin dileklerimleee ❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah Hicrancım yaa :) Bu sefer pes etmeyi düşünmüyorum ama bakalım

      Sil
  11. samimiyetinize bayılıyorum :)ben sizi gerek blogunuzdan gerek facebooktan instagramdan her yerden 2011 yılından beri takip ediyorum bence instablogerler gerçek bloggerlerin yerini tutmuyor maalesef yada ben hala samimiyetle yazılan blogları seviyorum şunu da ekleyim yazmak gerçekten harika bişeymiş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler aynı samimiyette yorumun için :) Evet blogların ve blog okuyucularının yeri ayrı.. Burda yazmak çok, yorum almak çok daha keyifli.. Her zaman beklerim bundan sonra da.. kocaman sevgiler <3

      Sil
  12. İlkay abla yaa maşallah tam adinla yakışır mutlu hayat :) upuzun yazıyı bir solukta okutmak da anca senin becerin özlemişiz selametle mutlulukla :) Derya Otur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yalan söyleyeyim ben de yazmayı ve yorum cevaplamayı özlemişim :) Daha sık yazayım ben dur :)

      Sil
  13. İlkay hanım ben pek yorum yazmam ama bu posta çok güldüm gözümden yaş geldi.Allah da sizi güldürsün evlatlarınızın hayrını göstersin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel siz böyle güldükçe ben de gülüyorum ve motive oluyorum :) Amin hepimizin evlatlarının inşallah..

      Sil
  14. Ben bu postu birkaç aradan sonra ancak bitirebildim. Başladım çocuklara yemek verme vakti ara verdim, sonra geri döndüm devam ettim derken yatırma faslı geldi, yatırdım , suan birinin yatak ucunda uzanmış postun devamını okudum ve bitirdim. Maşallah diyorum İlkay. Ben okurken yoruldum, sen o yoğun günün üstüne bir de korku filmi izleme olayına soyunmuşsun, helal, bana da esti o gerilim �� Allah mutluluğunuzu daim etsin, burnunu her türlü dış etkenden korusun inşallah ���������� Amerikadan selamlar sevgiler ❤����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarken ohoo kaç kere kalktım neler yaptım :) Baktım gün bir türlü bitmek bilmedi dedim korku filmiyle son noktayı koyayım :) Amin hepimizin daim olsun dilerim.. Amerika ya sonsuz sevgiler benden de <3

      Sil
  15. Bu kadar uzun bir postu eksiksiz atlamadan unutmadan nasil yazdiniz masallah size ve cok guldum bir cirpida okudum size bol enerjili gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyup keyif aldıkça siz, benim enerjim yükseliyor :) Çok teşekkürler sevgiler

      Sil
  16. Daha kolay geberirim kısmında koptum :))çok yaşa sen ilkay ...maşallah subhanallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehi ehi :)) Çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  17. Uzun zamandır bir yazı okurken bu kadar gulmemistim ���� gözümden yaş akti resmen���� yazılarınızı geriye dönük yavaş yavaş okuyabiliyorum...zira bu yıl benim için yorucu başladı benim bir bebeğim oldu kardesime kız isteme söz nişan kaybına kız isteme söz nişan arada erkek kardeşimin oğlu oldu biz böyle ordan oraya savrulduk çok şükür Ramazanida atlattık şimdi rahat ettik derken sıcaklar basladi...neden böyle uzun yazdım bilmiyorum...sizi uzun süredir takip edince karşılıklı konuşuyoruz gibi oluyor galiba...eşinizle aranızdaki muhabbeti bize çok benzetiyor um...çok tatlısınız maşallah Allah sizi hep güldürsün ������

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler