En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

13 Şubat 2017 Pazartesi

Son Zamanlarda..

Yeni blogumda da "Son Zamanlarda" serisi olmasa mıydı ? :) 

Sırada hazırlanmayı bekleyen bir çalışma masası boyama yazısı var ve blog yavaş yavaş hobi bloguna dönüşmeye başladı araya bir "Son Zamanlarda" alalım dedim :)  

Haftada 2 gün olan pilates dersimi, 2 gün de fitness ekleyerek haftada 4 güne çıkardım geçtiğimiz ay..  Üstelik daha önceden yeni bir derse kayıt olduğumuz zaman bir süre beklememiz gerekirken, yapılan sistem değişikliği ile beklemenin ortadan kalkmış olduğun öğrendim ve pat diye derse başlamış buldum kendimi. 
2 çocuklu ve kocaman bir evi olan bir kadın olarak 2 hafta sonra işler çığrından çıkmaya başladı tabii.. 

Bir cumartesi pilates dersime gitmek için bir türlü kapıdan çıkamadım.. Zira üstünden atlamam gereken çok şey vardı yerlerde ve geç kalıyordum.. Durdum deriin bir nefes aldım ve kendime daha fazla yüklenmemeye karar verdim.. 
O gün bir seans pilates dersimden feragat ettim ve günü birikmiş işlerimi tamamlayıp dinlenmeye ayırdım..

Tüm algılarımı kapattım, internetle ilişkimi minimumda tuttum, çok az mola verdim ve çekmece içlerinden, birikmiş çamaşırlara kadar ben geren her şeyi ortadan kaldırdım.. 

Her şeye nasıl yetişiyorsun diye sorulduğunda hep söylediğim bir şey var, her zaman belli bir hızda koşman gerekiyor, belli bir ritimde ilerlemelisin yoksa arkandan gelenler üstüne yığılıyor.. İşte aniden  hayatıma 2 gün daha spor eklemem bu yığılma durumunu ortaya çıkarmıştı.. İşte 1 günlük feragat ve sistemi çalışmayla 2 günlük fazlalık sporu hayat rutinime dahil edebildim.. Şu an iyi gidiyor bakalım.. 


***

Sanırım benim hayatım "Nasıl zaman kazanırım, nasıl daha pratik yaşayabilirim ?" üzerine kurulu :)

Eşimin ofisinde fazlalık olan bu masamı eve getirtip kendime çalışma masası olarak hazırlamıştım.. Bir süredir de öyle kullanıyordum.. Her şeyden çabuk sıkıldığım gibi ondan da sıkıldım :) Ve mutfağımdaki kapalı balkonda daha çok işe yarayacağını düşündüm.. 

Oturma odamı üst kata taşıdım malum geçtiğimiz yaz.. Yukarı in çık yapmak zaman kaybına sebep oluyor ve hızlı davranmak soframa özen göstermemi engelliyordu..

Şimdi gayet kullanışlı oldu.. 
Masamı kendim boyamıştım.. Bu iki sandalyeyi de boyayacağım..


Yemeklerimizi burada yiyor keyif yapmak için çayımızı kahvemizi alıp yukarı çıkıyoruz.. 


Meğer özenli sofralar hazırlamaktan bıkmamışım.. 


Sadece üşeniyormuşum :)


***

Evin tamamını elden geçirirken kızımın dolabına da el atmış, kopmuş yıpranmış aksesuarlarını ayırmıştım.. Başka yerlerden elime geçip birikmiş diğer aksesuar parçalarını kullanarak hepsini yeniledik.. 
Eğlenceli bir geri dönüşüm oldu..


***

Geçen gün kızımı okuldan almaya gittiğimde okulda her hafta bir velinin hazırlandığı "Sürpriz Günü" sırasının biz de olduğunu öğrendim.. Tamamen aklımdan çıkmış daha doğrusu epey zaman var bize sıra gelmesine diye düşünüyordum ve rahattım.. Günlerin ne kadar hızlı geçtiğini unutmuşum :)
O kadar da hastaydım ki aksi gibi.. Apar topar evdeki malzemelerle çocuklar için hediye kalemler hazırladık kızımla.. 


***

 "Sürpriz Günü" kombinini seçtik.. 

Kalemlerimiz çok beğenilmiş.. Hep yiyecek tarzı bir şeyler geldiği için sürpriz günlerinde farklı bir hediye olmuş bizim ki çocuklar şaşırmış.. 

Derin bi oh çektim tabii bunu da güzel bir şekilde atlattık diye.. Şimdi sırada "Aile Günü" var onun için tetikteyim unutmayacağım :)


***

Fotoğrafta gördüğünüz makyaj organizeri yine eşimin ofisinden.. Ofise dadanmış durumdayım :) O aslında bir kalemlik.. 
Ancak benim elimde makyaj organizeri olarak hayatına devam ediyor..

Ortada görünen pamukluk, baharatlık..
Parfümlerin altındaki tepsi, duvar çerçevesi..
Aynadan yansıyan patates sepeti, çoraplarımıza ev sahipliği yapıyor..

Bir şeyleri başka bi şeylere çevirmeden duramıyordu :)


Hoşçakalın :)

Yeni kapalı Facebook Grubumuza katılmayı unutmayın..

mutluhayatblog@gmail.com

3 yorum:

  1. İlkay hanim sporu kilo vermek icinmi yapıyorsunuz çok zayıf degilmiydiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zayıf değilim 59 kiloyum.. Daha çok kas oranımı arttırmak ve sıkılaşmak için yapıyorum.. Bir kaç kilo da verirsem fena olmayacak.. Ruhsal durumuma da iyi geliyor..

      Sil
  2. Merhaba İlkay, ben Fatih'ten Naciye, seni davet etmiştim bir yorumda, hatırlamışsındır umarım. Nasılsın, iyisindir inşaallah. Sofraların maşallah çok güzel görünüyor. Herşeyi özene özene yapmak insanın kendini de çevresini de mutlu ediyor değil mi? Bir de ben bunu becerebilsem.:)

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler