En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

18 Mart 2017 Cumartesi

Açıklayabilirim Memur Bey !

Evinizin kapısını boyarken başınıza en fazla ne gelebilir ? 
Belki boya güzel olmaz, halıya boya damlatabilirsiniz veya elleriniz boya olabilir vesaire..
Normal insanlar için bu durumlar olası..

Peki ya polis baskını ? 
Hahah benim gibiler içinse böyle durumlar olağan..

Nasıl derseniz ? Okumaya devam edin.. Hafta sonu neşeniz olarak iş başındayım kamoon !

***

Başımı belaya sokmakta üstüme tanımam.. Normal şartlarda olmayacak şeyler ve dizi karakteri tiplemeli insanlar hep beni bulur..
Genelde standart olanın dışındayımdır ve yaptıklarımla, seçimlerimle her daim çevremin kalıpları dışında hareket ederim, bu da sürekli sivrilmeme ve dikkat çekmeme sebep olur..

Ve bir ortamda ne kadar sivrilmeyeyim normal olayım dersem, o derece anormal görünürüm..

Her şey evimin perişan haldeki çelik kapısını boyamak istememle başladı.. 

Önce kime söylesem suratıma deli mi bu der gibi baktıysa da buna alışkın olduğum için çok fazla takmadım.. Zira yukarda da belirttiğim gibi, şahsi çevremin arasına gökten düşmüş gibiyim, etrafımdaki insanlarla hiç alakam yok ve her yaptığım onlara garip geliyor.. 

Neyse, sonunda eşimin ağzından beni başından atmak için de olsa tamam kelimesini kaptım.. Sonra şaka yaptım dedi.. Şakacı kişiliğimi ortaya koyarak tabii ki ben de ona şaka yaptım.. Kapının astar boyasını atarak..

Artık geri dönüş yoktu ve keyfini çıkarmasını söyledim..

Kapının içten astar boyasını kısa sürede bitirdim.. Çocuklarım ve eşim uyuduktan sonra gece iş yapmayı seven biri olarak, kapının dışını boyama işlemine başladım..
Hem bizimkiler beni bölmeyeceği için hızlı olurum, hem apartmanda inen çıkan olmaz herkes uyuyor rahat rahat boyarım diye düşündüm.. 

En fazla ne olabilirdi ki ?

Her şey huşu içinde ilerliyordu.. 

Başlayalı fazla olmamıştı ki aşağıdan sesler gelmeye başladı.. Kim bu saatte diye ev botumun içine sokuşturduğum pijamam dolayısıyla kimseyle karşılaşmak istemediğim için hafif tedirgin olsam da bizim kata çıkmazlar herhalde diye düşünüyordum ki, kafamı sağa çevirmemle bir polis memuruyla göz göze gelmem bir oldu..

Sahne şu : 

Gündüz dışarı çıkarken yaptığım ve henüz silmediğim full eyeliner ve allıklı suratım,
suratımla ters orantıdaki paçoz kıyafetim, evin kapısı ardına kadar açık, yerde oturur vaziyette bir elimde boya kavanozu, bir elimde fırça, karşımda şaşkın gözlerle bana bakan bir polis memuru var.

Belli ki buraya gelirken karşılaşmayı beklediği manzara bu değildi..

Yanımdaki taburenin üzerinde bulunan çayım ve yanındaki peynirim de ( çayın yanında peynire bayılırım ) durumun absürtlüğüne eşlik ediyor.. 

Son katta oturuyorum ve merdivenin tam bitiş noktasındaki kapı benim.. Yani kattaki diğer 3 dairenin sahibi evlerine girmek için benim kapımın önünden geçmek durumundalar.. 

Biz polis memuruyla bakışırken, peşinden bir tane daha geldi, peşinden bir tane daha.. Merdiveni bitiren direk beni görüyor..

Gecenin saat 2'sinde kapımın önünde 3 polis memuruyla bakışıorum.. 

Sessizliği ilk çıkan polis memuru bozdu : 

- Çatı var mı burada ?

Burda bir çatı varsa o da benim ! İlkay Çatı Katı İlkay hahahah diye espri yaptım,

sonraki sahnede elimde kelepçe, polis otosuna zorla bindirilirken memur beylere şaka yaptığımı açıklamaya çalışıyor vaziyette görülüyorum..

Şaka şaka.. 
Size yaptım şakayı.. 
Ama tam uymamış mıydı yapsam ne güzel olurdu :)

Hala bir elimde boya kavanozu, diğerinde fırça durur vaziyette ayağa kalkıp 
- Şeyy bu kattaki tüm daireler dubleks yani bir üstü yine ev ama dairelerin kendine ait tavan araları var, dedim ve hayırdır memur bey diye ekledim..

Eliyle işaret yaptı dur biraz der gibi.. Sağa sola bakıyo tetikte bi vaziyette.. Dikiliyorum ben kapının önünde ama aklımdan neler geçiyor.. Birini yakalıyorlarmış bizim katta falan

Ertesi sabah habercilere kapının arkasından belli belirsiz görülüp suratıma uzatılan mikrofondan demeç veriyormuşum :  Ay çok iyi insanlardı hiç beklemezdik biz de mahallece şok olduk afssjddkf 

Mahallede de kimseyi tanımıyorum yalnız..

Ben ilk memurla konuşurken diğerleri kapımın önünden geçip tam çaprazımdaki dairenin kapısını çaldılar.. 
Ben hala Allah'ım neye şahit olucam şimdi acaba diye kapının önünde dikiliyorum boyam ve fırçamla.. 

25-26 yaşlarında genç bir çocuk açtı kapıyı.. Babası olduğunu tahmin ettiğim yaşlıca bir amcada kenardan çıkardı kafasını.. 
Çocuk polisleri görünce başladı konuşmaya : 

-Hah evet memur bey, şurdan ya da şu daireden mi bilmem bi ses geldi, bir de apartmanın sensörlü ışığı sürekli yanıyordu, hırsız var galibaaaa

derkeeeen çocuk benle göz göze geldi.. Aynı anda tüm polislerin kafaları da bana döndü.. Hepsi bana bakıyor..

Tüm sevimliliğimle sırıtıyorum ben mihihihi şeklinde.. 
Nasıl minnoşum nasıl ponçiğim nasıl tatlişkoyum, aynı zamanda nasıl tırsıyorum çaktırmadan , .

Minnoş surat ifademi bozmadan 
- Işık benden dolayı yanıyor olabilir ihihihi dedim sevimli sevimli gülümseyerek.. Gözlerim çizgi halini aldı öyle bi tatlıyım bana bi şey demesinler diye..

Zira tek kelime etseler bi daa boya yapmıcam valla diye söz verip boya kavanozunu fırçayı falan fırlatıp uyuyan Yasin'in yanına koşup yorganın altına saklanıcam o vaziyetteyim.


Sonra hemen ciddileştim : 
-Ama valla gürültüyle benim hiç bi alakam yok..

***

Bu sefer polislerin kafaları kapıdaki çocuğa döndü. Dik dik bakıyorlar : 

Polislerden ilk benle konuşanı :
- Bayan kapısını boyuyor, dedi kinayeli bir ses tonuyla.. 
Ah o cümlenin alt metninde neler yatıyordu haha başka şeyler dedi aslında çocuğa  :)

Burda araya girdim : 
- Bayan değil kadın olacak o memur bey,

Sonra Yasin nezarette beni görmeye geld... 
Şaka şaka ben hala minnoş surat ifademi korur vaziyetteyim kapının önünde :)

Diğer memur çocuğa dik dik bakmaya devam ediyor, ellerini kaldırdı " hiç bi şey demiyorum valla hiç bi şey demiyorum" dedi yüksek sesle.. Sonra devam etti " Kendi adresinden de haberin yok senin ! Bi saattir seni arıyoruz" 

Çocukta tık yok uslu uslu fırçasını yiyo :)

Sonra aşağı inebilmek için teker teker yine önümden geçtiler.. Gülerek bana bakıyorlar her birine kafamla selam veriyorum biri kolay gelsin dedi :) 

Tişikkir idirim dedim aynı ponçiklikle.. 
Yanakları al al gülümseyen emojiyim adeta..

Polisler indi biz bu sefer çocukla bakışıyoruz.. Az önceki ponçiklikten eser yok suratımda.. Bu sefer ben diktim gözleri çocuğun suratına :

-Abla korkuttun ya, dedi 

- Kapıyı açsaydın görürdün beni dedim.. Hadi kapıyı açmaya korktun belki gözden bak bi daha çocuum direk benim kapıyı görüyorsun..  

*** 

Kapıyı kapadım aldı beni bir gülme.. O neydi öyle ya.. Koştum gittim Yasin'i dürtüyorum.. 
-Yasiin Yasiin ! Az uyansana bak uyan az yaa

Fırladı bu yataktan.. Hep bi sıçrama halinde zaten zavallı bu gece dürtmelerim yüzünden nasıl çekiyo benden 

Ay dedim neler oldu sen uyuyosun burda kapıyı boyuyodum çapraz komşu polis çağırmış suratlarımızı görmen lazımdı ay çok şey kaçırdın Yasiieeennn. Dürtüyorum bi yandan adamı

Nerden aldım ben bu manyağı der gibi bakıyo bana..

Sonra ben ay çok adrenalinli bi geceydi ya ben uyuyamam şimdi hahaha falan derken Yasin 
İki dakka yalnız bırakmaya gelmiyosun var ya diye dalga geçiyordu :)

***

Gece yarım bıraktığım kapının boyasını uslu uslu gündüz vakti tamamladım bugün.. Yalnız bu daha astarıydı.. Bu kapının boyasını ne zaman ve ne şekilde bitireceğim çok merak ediyorum :)

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

17 yorum:

  1. ��������
    İlkay harikaydı yanlız özledim gece okumalarını bu arada kapını da ayrı bir merak ediyorum ve yasin enişte sahip çık şu kızcaza

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yayınladıktan sonra yorumlarınızı okumakta benim için harika oluyor :) Kapı hala bitmedi ama katları attıkça güzelleşiyor bitince paylaşırım :) sevgiler

      Sil
  2. İlkay var ya senin hayatın komedi :D Normal bir günün yok mu senin :)
    Yalnız, çocuk da amma tırsakmış ha sen öyle bir şeyden şüphelensen terlikle kovalarsın alimallah :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inan ki öyle hiç normal bi şey bulmuyor beni yaa :) Di mi ama inan bi kapının gözünden bakar hiç değilse polis çağırana kadar :) Zaten kabak gibi meydandayım yani kapı boyuyorum orda haha

      Sil
  3. Valla stand up gösteri yapsan bilet kalmaz inan. İnsan başından geçen bir olayı ancak bu kadar doğal anlatabilir. Seviyorum seni yaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tişikkir edeeriim :) Karşımdaymışsınız da anlatıyormuşum gibi yazıyorum ondan doğal oluyor galiba :) Sevgimiz karşılıklı ayrıca kalp kalp kalp :)

      Sil
  4. ay valla ranalı postlarınızı aratmadı bu... çok alemsiniz ve harikasınız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehi ehi teşekkür ederim :) O sizlerin harikalığı.. sevgiler

      Sil
  5. Sacin basin ne alemdeydi ilk ogeldi aklima 😁 alemsin ya😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok alemimdir :) Pijamam ve makyajlı suratım dışında başka sıkıntı yoktu

      Sil
    2. 😄😄😄 hala aklıma geldikçe gülüyorum pijama ve makyaj

      Sil
  6. Ayyy ablacim sen çok yaşa emiii ne güldüm yaaa iyiki varsın iyiki tanıdım seni 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki yazmaya başlamışım ben de.. İnsanları güldürebilmek harika bir duygu.. Başarabiliyorsam ne mutlu :)

      Sil
  7. Okurken izlemeye doyamadım... yaşadım sanki...o halinle resmettim seni ... kikirdemekten yanımdakilere anlatamadım... Hakkımda değişik düşündüklerine eminim��
    Tisikkir ederim yuzumdeki gülücük sebebim

    YanıtlaSil
  8. Kitap yazmak için fazlasıyla malzemen var. Bu eğlendirici anlatımınla bir kitap yazsan süper olur. Yazını gece okuduğum zaman kahkaha atmamak için kendimi zor tuttum. Gözümden yaşlar geldi :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy çok güldüm yaa süppersiniz ve ponçiksiniz 😊😊 Lütfen yazışarınıza böyle uzun aralar vermeyin devamını bekliyoruz. Birde şu olaylı gecenin maktülü olan kapıyı görmek isteriz.😘

    YanıtlaSil
  10. Harikaydı yine 😊 Bol ekşınlı günler diliyorum 😂😂😂😍

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için blog sahibi olmanıza gerek yok.. ADSIZ seçeneğini seçerek yorum bırakabilirsiniz..
Yorumlarınız onaylandıktan sonra görünecektir endişe etmeyiniz :)

Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler