En uygun fiyata eşarp, şal, çanta, sunum ve dekorasyon ürünleri..

EN UYGUN FİYATA EŞARP, ŞAL, ÇANTA, SUNUM ve DEKORASYON ÜRÜNLERİ.. TÜM MODELLERİ GÖRMEK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

8 Nisan 2017 Cumartesi

İntikam Soğuk Yenen Bir Yemektir !

Zamanda yolculuk yapıyoruz.. 

2000 yılındayız.. 

Şu an eşim ve çocuklarımın babası olan Yasincim o zaman Tunceli'de askerde.. Kendisi her uzak ilişkide olduğu gibi aşırı kıskançlık belirtileri gösterip, onu beklemeyeceğim diye belli aralıklarla sinir krizleri geçiriyor falan normal tepkiler veriyor yani.

Bense Ajans bağlantılı olarak Nokia için çalışıyorum ve şehir şehir geziyorum.. Nokia o zamanlar zirvede.. 3310'ların daha çıkmadan ortalığı kasıp kavurduğu zamanlar.. 
Üzerime zimmetli 4 ayrı son model Nokia var.. Onları tanıtıyorum.. Diğer bir işimse Nokia üyelerini Nokia Club'a üye yapmak.. Günde ortalama 300 Nokia telefon elimden geçiyor.. *#06# yapınca seri numarası çıkıyor telefonların ay hala unutmamışım bööö

Şu an uzaylı muamelesi görmeme rağmen cep telefonu kullanmıyor olmamı bir nebze açıklamıştır umarım yukarıdaki paragraf.

Şirket bizi gaza getirmek için sürekli ödüller sunuyor ve tabiii kii benim içinde olduğum ekip sürekli ödülleri topluyor.. 

Nişantaşı'nda yemekler falan derkeeenn ödüller Kartalkaya'da kar tatili ve özel kayak dersine kadar gitti.. Ve tabiisi biz kazandık gene.. Ne olacağıdı ya ?

Dat dat dat ukalalık alarmı afsksjdkd haha

Telefonda Yasin'e bu durumu açıklıyorum. 

Aldığım cevap direk hayır ! 

Benim o dönem ki özgür kız kafam attı tabii neye hayır pardon ??  

Zaten İzmir'den Erzurum'a her yeri geziyorum.. İstanbul'da olduğum nadir zamanlarda yalnız yaşayan bi tipken kendilerinin isteği üzerine annesiyle yaşamaya başlamışım neye hayır daha neye ? Çalışırken gidiyorum şehir dışına da tatile mi gidemiyorum ? Gebermişim kazancam diye..

O hayır diyo ben gitceeemm ! diyorum.

Gittim tabii..
Hayır karı soğuğu falanda hiç sevmem.. Kar tatili dünyanın en gereksiz şeyi bana göre.. Üşüyosun diye üste para veriyosun.. Saçma
Karda yürümeyi bile sevmem buna rağmen işte kayak dersi aldım ve çok güzel kayak yapabiliyorum afshdsjhfslf 

Şu tarihi cümleyi ettim o gün telefonda : 
" Bir daha ne zaman gidicem ben böyle bi tatile ?

O an bilmiyorduk tarihi bir cümle olduğunu fakat sonrasında şu ana kadar aradan geçen 17 sene de bu cümleyi 374637625 defa duydum. 
Yasin'in neyine hayır desem aynı başlangıç cümlesi : Bi daha ne zaman bla bla bla

Unutmadı bunu bir türlü.. Beni iğneleye iğneleye bitiremedi.. Ben de her seferinde aynı şekilde dalga geçtim : hahah aynı şey değil Yasiiinn 

Atlayın makineye 2017'ye geri dönüyoruz..

Bir gün Yasin şirket belli miktarda satış yapanları 5 yıldızlı otele tatile gönderiyor gidebilir miyim dedi.. Ben de hiç vazgeçmeyeceksin di mi haha diye dalga geçtim..
Ocak ayı başı falandı sanırım bu mevzu ortaya çıkalı, o günden beri sürekli bir gidicem gitmicen ne tatili ya haha, sen şaka san görürsün gidince, ay Yasin aş artık şu Kartalkaya'yı falan cümleleri uçuşuyor bizim evde havada..

Hatta Yeşim, babam falanda denk geldi göndersene nye göndermiyosun falan onlara da diyorum yok ya ne tatili atıyo. Mevzu başka anlatırım bi ara :)

En son artık ben dedim ki tamam tuttur satış rakamlarını göndercem.. Hala inanmıyorum.. Kuzuluk'ta eğitim yapacağı zaman eşlerinizi de alın gelin diyen, her bir aileye birer daire ayıran şirket eşsiz tatil vermez canım herhalde ne münasebet yani..

Derken, 2 gece önce geldi Yasin dedi tutturdum gidiyorum tatile ahahahah Allah'ım nasıl zafer kazanmış edasıyla gülüyo.. Yeaaa yürü git derkeeen şak diye şu aşağıdaki fotoğrafı dayadı suratıma telefondan..


Lağğğnnn ! Doğruymuş !

Yuh ! 3 gün 4 gece bi de..

Sizin fotoğrafta görmediğiniz kısımda tatil şartları tutturulması gereken ciro bilgileri falan var.. Deli gibi tarıyorum orayı görmeyi umduğum cümle eşli gelebilirsiniz falan ama yok çıldırcam.

Ben gidemezsin diye böğürürken Yasin hani bir zamanlar sen tatile giderken askerde olan bir genç vardı edasıyla döndü ve dedi ki ;

- Olur mu canım bi daha ne zaman gidicem ben böyle tatile ?

Çaaatttt ! Yıllar sonra acı gerçek bir tokat gibi suratıma vurdu.. Kıyamam..

O andan beri de evde sürekli bi omuz atma, hıh yapma tavırlarıyla dolanıyo.. Hayır  saçı olsa savura savura hıhlıycak..
Bense hala şirketin neden böle bi şey yaptığını kavramaya çalışıyorum eşsiz tatil mi olur ya hani muhafazakardık biz noldu ??

***

Bir sonraki keser döner sap döner gün gelir hesap döner gerçekliğim hangi konuyla olacak çok merak ediyorum..

Zira yine kendisinin askerdeyken habersizce izne gelmişliği, , sürprriizz diye kapıyı bana kendisi açarak beni şoka sokmuşluğu ve benim de aiyyy Yasin kusura bakma ama benim Tarkan konserine biletim var diye yanağına bi öpücük kondurup koşa koşa üstümü değiştirip konsere gitmişliğim var.. Üstelik kardeşi ve amca kızlarıyla..

Biz Tarkan'ı en önden seyretmenin büyüsüyle sırıta sırıta döndüğümüzde Yasin uyumuştu afsjskdfjkldngfd

Ne sürpriz yapıyon sen de alla alla :)

Muhtemelen sırada bunun acısını çıkarması falan var.. Rihanna konserine falan gidermiş öldürürüüğğğğmmmm !

Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

6 yorum:

  1. Çok tatlısınız ilkay abla Maşallahh <3 çatı katında keşfettim ve 5-6 senedir sıkılmadan takipteyim ya :) Erzurumdan kocaman öpücüklerrrr :* :*

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem di çok özlemişim ablacim bi daha ne zaman yorum yapacam ben ��������

    YanıtlaSil
  3. Yaa supersiniz 😂 sabah sabah guldurdun ya beni rabbimde sizi esli tatile gondersin insallah 😂

    YanıtlaSil
  4. Bende sizi hayranlıkla takip edenlerdenim ilk kapanma kararı verdiğimde keşfetmiştim sizi hala bıkmadan okurum yazılarınızı hatta eşimede anlatırım çok şekersiniz rabbim mutluluğunuzu daim etsin ☺

    YanıtlaSil

Yorum yapmak için blog sahibi olmanıza gerek yok.. ADSIZ seçeneğini seçerek yorum bırakabilirsiniz..
Yorumlarınız onaylandıktan sonra görünecektir endişe etmeyiniz :)

Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler