26 Mayıs 2017 Cuma

Ay İmdat!

Geçenlerde Rana'nın yıl sonu gösterisi ve sergisi vardı kalktık kızımla okula gittik. Salon, girişteki sınıfımızın aksine okulun en üst katında yani 5. kat.. İlk kez çıkacağız Rana'yla.. Ben ki merdiven tırmanmaktan çok hoşlanırım spor olabilecek hiç bir aktiviteyi kaçırmam sağlıklı yaşam forever öhöm öhöm. Lakin dedim çocuk süslendi püslendi kan ter içinde kalmasın çıkmasın merdivenleri gel kızım dedim asansöre binelim..

Bindik biz asansöre kapı kapandııı bastım ben 5. kat düğmesine..
Hareket ediciiz..
Aaa etmiyoruz..
Bi daha bastım düğmeye..
Hala hareket etmiyoruz..

Küt ! Işıkta söndü ! Kapı kapalı..

Laağğnn ! Noluyo !

İçerisi zifiri karanlık düğmelere basıcam tekrar tekrar göremiyorum bile.. Açtım hemen ipadin ışığını basıyorum düğmelere tık yok..
Kafamdan bin türlü şey geçiyor asansör küçücük çocuk yanımda. Ya sesimizi duymazlarsa, duysalar bile bizi burdan çıkarmaları kaç dakika sürer bu oksijen bize ne kadar yetecek.. Bu çocuk burda perişan olacak beni ter bastı. Attım ceketi falan üstümden daha cebelleşiyorum kapıyla düğmelerle..

Allah'ım ölücez burda dememle Rana'nın çığlığı basıp ağlamaya başlaması bir oldu !

Hay Allah beni napmasın yaa sesli mi söyledim ben onu ? ?



Yok kızım öyle demek istemedim çıkıcaz dur ağlama gel buraya.. Sarılcam kızıma kızı bulamıyorum kapkaranlık.. Neyse o yapıştı belime ben var gücümle başladım kapıyı yumruklamaya..

Asansörün çaprazında kantin var oraya duyurmaya çalışıyorum nasıl vuruyorum ama .. Derken iman gücüyle kapıya bir asıldım ana 1-2 cm hareket etti !

Bi daha asılırsın kapıya hiyaaaaa ay açıyoruummm !

Allah'ım gün ışığı !

Rana dedim koş !

Garibim o da yerdeki ipadi ceketimi falan almaya çalışıyo kızım dedim bırak onları çık dışarı benim bi ayak dışarda bi ayak içerde her ihtimale karşı yalnız.. Rana'yı kolundan tuttuğum gibi fırlatmışım dışarı oh çocuumu kurtardım sonra ipadi ceketi aldım falan..

Hiç bozuntuya vermeden çıkmaya başladık merdivenleri inşallah kimse duymamıştır diye sağa sola bakıyorum bu seferde.. O kadar yaygara yaptım malum.. Yok zaten kimsenin duyduğu da yokmuş hayret bişa !

Merdivende sınıf annemize ve oğluna rastladık.. Rana hemen sırıtmaya başladı.. Çocukcaza ilgimiz var da.. Benimkiler anaokulunda başlıyo aşık olmaya afsjsksjd

Gitti hemen anlatmaya başladı :
- Karahaaaannn biz asansöyde kaldııkkk ama benim annem çot güçlü kapıyı elleliyle açtı biliyo mosoonn ! Çüntü annem sipoğa gidiyooo

Yalnız kızımın gözünde kahraman oldum yok yere haha önüne gelene anlatıyor annem asansöy kapılayını açabiliyoooo

Karahan'la annesi bana bakıyorlar benden cevap ehi ehi pazu yapmışım da biraz :)

Sonra kadın dedi ki asansörün şifresi var sadece öğretmenler biliyo.. Hay dedim şifrenize.. Kapı ne kapanıyo o zaman alla alla !

***

Neyse çıktık biz Rana'yı bıraktım onlar prova yapacaklar gösteri 1.5 saat sonra başlayacak.. Eve dönücem ben baktım asansörün önünde bir sürü insan dedim durun ! Siz kardeşsiniz !
Ay pardon Binmeyin ! dedim. Asansör şifreli kalırsınız içerde !

Ben çıkarken garibim bebek arabasını sırtlanmış merdivenlerden çıkıyorlardı haha

***
1.5 saat sonra..

Bu sefer gösteriyi seyretmek üzere Yasin'le çıkacağız. Yasin asansöre doğru seyirtti.. Yapıştım koluna !
Dur ! Biz kardeşiz !

şaka şaka

Yasin dedim beni hiç bi kuvvet bu asansöre sokamaz bi daa !

Gel ben şifreyi biliyorum haha dedi.. Bi şeyi de bilme be adam..

Bindik biz.. Ben Ayetel-Kürsi'ye başlayacam baktım hareket ediyoruz.. Aaaa iyi bari pazularımı tekrar kullanmama gerek kalmadı höhö

***

Gösteri sonrası gene asansörün basındayız.. 2 kadın var kenarda binmeyin dediler bize.. Sabah asansörde kalmışlar..

Ne çabuk da duyuyosunuz her şeyi..

Yaa öyle mi ? dedim kadına.

O gerizekalı benim demedim tabii si.

Yasin dedi ben şifreyi biliyorum..
Asansörün düğmesine bastık kapı açıldı bir sürü insan içerde karşılıklı bakışıyoruz..

Yasin dedi ki inemediniz di mi :)

Bööle bize bakıyorlar ışık söndü di mi dedim ben de :) Asansör şifreli..

Neyse biz de bindik Yasin kahraman edasıyla ben indiririm sizi şimdi dedi baktım bu sefer neymiş bu şifre.. Sıfırla, havalandırma düğmesine aynı anda bastı hop aşağıdayız..

Asansör kapısında yine insanlar var..
Durun dedim ! Siz kard... Şaka şaka :)

Asansör şifreli sıfırla havalandırmaya aynı anda basın dedim..

Çıktık biz okuldan..

***

Bir kaç gün sonra Yeşim'e anlatıyorum olayı anlatırken dank etti..

Ve şöyle didim :

- İhihihih şu an farkediyorum ki bence şifre o değildi. Hangi kata gidiyorsan onun numarasıyla havalandırmaya aynı anda basıyorsun.. Yani biz sıfıra ineceğimiz için sıfıra bastık.. 5. kata çıkacak olanlar 5 ile birlikte havalandırmaya basmalılardı.. Bunu şimdi akıl etmiş olmam ne tatlış.. Kisin ısınsırdı kıldı o insinlir hihihihi

Kahkahalar..

***
Ahir ömrümde asansörde de kalmadım demem artık bu deneyimi de yaşadım.. Bi de bonus olarak asansörde bıraktım insanları çık tıtlıyım çık

***

Güvenli bölge mahalleye gelmiş olmanın huzuruyla sırıtan gösteri çocuu ve pazulu annesi..


Rana'nın "o 7'yi ben yaptım" temalı sergi fotoğrafı


Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com


8 yorum:

  1. Yine cok tatlisin yine cok guzelsin hayat folu kadin zevkle okuduk ama lutfen insta sayfani gizli yapma bende zayiflamak istiyorum ilham olacaksin bana ve benim gibi binlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim güzel sözlerin için.. Instagram hesabımda artık kendimi yayınladığım için şu an açık tutamıyorum ama sporla ilgili burada da yazılarım var.. Ve fırsat buldukça daha da kleyeceğim inşallah.. Sevgiler <3

      Sil
  2. Allah im herşey mı seni bulur ablacim ya maşallah size çok tatlısınız anali_kizli 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Eevet her şeyi üstüme çekerim bu konularda çok çekiciyimdir her şey gelir beni bulur :)

      Sil
  3. Selam admin ayyyy pardon İlkaycigimmmmm :))))) Bu cimcime simdi 1.sinif mi olacak yaniiiii.Hayy masallah.Cocuklarin gozunde cizdigimiz imaj boyle zamanlarda goz onune seriliyor iste.Benimkilerde annem ondan yemez,annem ondan icmiyor,annem saglikli besleniyor cumlelerine bayiliyorunnnn bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hicrancıımm adminden sevgiler :)) Sen çocuklarına çok güzel bir örneksin hatta bana da.. Spor ve yürüyüş konusunda özellikle Minibüse binsene deli misin tarzı garip bakışlara maruz kalıyorum bazen.. İnsanlar bu yaptıklarımızın bizlere kattıklarından çok haberdar değiller.. Bunun önemini bilen biriyle muhatap olmak çok güzel :)

      Sil
  4. Çok hoşsun ya ,başına gelen bu kötü olayı bile tebessüm ederek okudum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim keyif almana sevindim :) Sevgiler benden de

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler