30 Haziran 2017 Cuma

Stil Günlüğüm / Klasik..

Hava inanılmaz sıcak.. Bu sıcakta yapılacak en iyi şeyin, evin en serin noktasında, en az enerji harcayacağım şey olan post yazmak olduğuna karar verdim :)

Burnum için 6. ay kontrolüme giderken giydiğim, özellikle bu ceket çok soruldu instagramda.. Bu ceketi en yakın arkadaşımla Taksim'de gezerken görüp, deneyip almam sadece bir kaç dakika sürdü.. Çok kullanışlı mevsimlik ve şık bir ceket..

Kazayağı desenli bluzum ise Antalya'dan bir butikten.. Bu bluzun içine uzun süre giremedim :) Öyle ki nefes bile alamıyordum içinde.. Fitnessa başlayıp kilo vermeye başladıktan sonra dönem dönem sürekli denedim ve her denememde bir parça daha rahat olduğunu farketmek motivasyon açısından iyi geldi.. Şimdi verilen 6.5 kilo ve gelinen 34/36 beden sonrasında rahatlıkla kullanabiliyorum.. 

Ceket :  Lefon
Bluz : Antalya'dan
Gözlük : Koton 
Çanta : Derimod



Şapka : DeFacto

O gün şapka takmamıştım.. Aslında bu şapkayı henüz hiç takmadım.. Fakat fotoğraf esnasında denedim ve hoş durdu :)

Saçlar burda hala şimdiki haline göre daha uzun.. Henüz kestirmemişim.. Şu an kestirdiğim için ekstra mutluyum zira bu havalarda uzun saça tahammül edemezdim..




Ceketimin iç detayını ayrıca sevdiğimi belirterek hoşçakalın diyorum :)


mutluhayatblog@gmail.com


5 yorum:

  1. Yolda yorum okuyup güneşten ceketin iç detayını göremeyen ve delirmek üzere olan bi tuba var burada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zavallı da o fotoğrafı görmeye görmeye çekti ve umarım ceketin iç detayı görünüyordur diye düşünüyor :) Dantel var iç astarında :)

      Sil
    2. Anlaşılmıyor bnede baya inceledim sen söyleyince farkettim ilkaycim 😘 😘

      Sil
  2. Yok eve gelince tekrar baktım gayet net görünüyor

    YanıtlaSil
  3. O detayı neden içine koumuşlar ki, dıştan da görünse çok güzel olurmuş, sonuçta içte olunca bir tek sen göreceksin:)
    Ben de ocak ayında spora başladım ve 46 bedenden 40 bedene düştüm, bir 36-34 değil tabi ama buna da çok şükür. Ve giyemediğim birçok kıyafetim artık oluyor, benden mutlusu yok:)

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler