3 Temmuz 2017 Pazartesi

Stil Günlüğüm / Rahat..

Bi kot bi t-shırt takılmaya devam ediyorum. Artık rahatımdan hiç ödün veremediğim bi dönemdeyim :)

Buradaki alışveriş yazımda aldığım şeyleri üzerimde paylaşacağımdan bahsetmiştim. T-shırt, çanta ve ayakkabılarım o alışverişten..

Yine kilometrelerce yürüyeceğim bir gündü.. En rahat ettiğim şekilde attım kendimi dışarı..


T-shırt : Trendbende.com

Cüzdan : DeFacto

Jean : Lady Butik ( Cennet )




 Çanta / Ayakkabı : Trendbende.com

Bu ikili yırtık jeanimle birlikte nerdeyse her gün üzerimde.. Bu ara takıntım bunlar Başka şeyler kullanayım birazda deyip dönüp dolaşıp yine bunları giyip çıkıyorum :) Sadece üst değişiyor..


Yine her dışarı çıkmamda mutlaka uğradığım gibi DeFacto kabinindeyim..  Cennet'e yeni mağazalar bekliyoruz zira biz hepsini ezberledik :)
Yanımdaki gömleği denemiştim askıda çok cool görünüyordu lakin üzerimde hiç öyle durmadı..


Bu gözlüğüm açık ara favorilerimden bu ara.. Farklı şekli, renkli camlarının yanısıra minnoş burnum içinde çok ideal..


Estetik sonrası diğer RayBan gözlüklerimi rahatlıkla kullanıyorum tabii ki doktorum izin verdikten sonra kullanmaya başladım.. Fakat diğer farklı model bir iki gözlüğüm var onların burnuma ağır geldiğini ve ağrıttığını farkediyorum bu yüzden kullanamıyorum.. Bu gözlüğüm ise çok hafif yok gibi çok rahat kullanabiliyorum o yüzden..


Bu gözlüğü alma şeklimiz de çok komikti ama :) Arkadaşımla aynı anda farklı gözlükler beğendik. Ben buna ayılıp bayılıyorum aynı anda o da bir başka modele bakıp bakıp iç çekiyor ama nasıl alışverişin, yiyip içmenin dibine vurmuşuz o gün. Yani evlere yürüyerek gidiyor olmasak yolda kalmışız öyle bir çığrından çıkmışlık yaşadık o gün alışveriş anlamında haha :) 

Benim kredi kartım yanımda ama hesap kesiminin son günü onu da göçerttiğim için hesap kesimi geçsin öyle kullanayım bari derdindeyim.. Biz böyle aramızda minnoş minnoş konuşurken espri yaptık ay biz ayırtalım bu gözlükleri sonra alırız haha

Adam olur tabii demesin mi ? Aaaa cidden mi falan derken aldı gözlükleri arkasındaki dolaba koydu.. Sonra gittik aldık artık bir numaralı kankamız o dükkan sahibi :)

Hoşçakalın <3

mutluhayatblog@gmail.com

12 yorum:

  1. Gözlüğe gerçekten bayıldım. Kendime yakıştırdığım tek bir gözlüğüm var, başka da bulamadım, yıllardır onu kullanıyorum. Kırılırsa falan diye aklım çıkıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay benim başıma gelmişti yaa çok güzel bir gözlüğüm vardı Yasin sahilde üstüne oturup kırmıştı :)

      Sil
  2. Mini etekli şöyle bol gogus dekolteli bir stil postu bekliyoruz����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim tarzım belli etek vs. giymiyorum ama bir gün canım isterse, tarzım değişirse onu da giyer yayınlarım .. Ama siz bu tür fotoğraflarınızı yollarsanız seve seve yayınlarım.. sevgiler :)

      Sil
  3. Yukardakı yorumu yapana cok guldum😂Koşmuş gelmıs meraktan hemen ftolara bakmıs yazıyı okumus kudurmus yorum bırakmıs😅Bence nıye bukadar mutsuz ve kotusunuz bunu araştırın buralarda yorum yapacagınıza yazık cok yazık kadına cennetten kovulmus muamelesı yapmayın mutlu olun ınsanlara mutluluk sacın ıyılık sacınkı Allahta karsınıza ıyılerı cıkarsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimlik bunalımı yaşıyorlar bence hahah :) Sizlerden sıkı takip ediyorlar yalnız bir kaç stil postu daha yapayım ben girip girip aynı yazıyı görmesinler bari.. Sevgiler :)

      Sil
  4. Bence sizin tarzınız daha çok değişir.. zira kimlik bunalımı yaşadığınız ortada..ne diyelim..şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olduğum ve bunu kudurarak seyrettiğiniz ortada :) Ne diyelim Allah size de versin inşallah ama bu hasetlikle bilemiyorum yine de dualarım sizinle.. Sevgiler <3

      Sil
  5. Sızde bence ruhsal bunalım yasıyorsunuz aynı kısı oldugunuz bellı hanım/bey acıl psıkıyatra basvurun derım.ılkay hanım bak bulmus ne ıstedıgını ve cok mutlu bu gayet acık net!ama sız zavallısınız

    YanıtlaSil
  6. Yıllardır seni takip ederim öyle ki tarihini bile hatırlamıyorum. O günden bu yana değişen tek şey giyim tarzın ama insanları neden bu kadar ilgilendiriyor onu anlamıyorum. Açılırsın kapanırsın kime ne bana ne.. Ben seni niye takip ediyorum! niye okuyorum yazdıklarını! Olaylara mizahi yaklaşımın, dekor önerilerin, mekan önerilerin vs vs vs Yaşam tarzın, dünya görüşün beni niye rahatsız etsin ki!! Belli bir yaşa gelmişsin neyi neden yaptığını senden iyi kim bilir! Ben senin hayatına neden müdahil oluyorum ki!! Bırak canım şu kendini cennetin baş tacı sananları kim bilebilir Allah tan başka!! Biz zor İNSAN oluruz!!!
    Sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim keşke herkes sizin gibi olsa ama o zaman sizin gibi insanların kıymetini bilemeyiz :) Ben kendimi iyi hissediyorum, sizlerle yeniden birlikteyim ve mutlu önemli olan bu.. Gerisi izin verdiğim sürece bir şeyler diyebilirler.. Ne derece umrumda olacağı da ortada..Sıkıntı yok

      Çok sevgiler benden de :)

      Sil
  7. merhabalar İlkay Hanım :) bende sizi severek ve yıllardır gizli gizli takip edenlerdenim ve bir süreliğine göremiyordum veya gözümden kaçıyordunuz facebook üzerinden Ranayı görünce ki doğumundaki sıkıntıları anlattığınız post aklıma geldi ve ne kadar da kocaman olup güzelleşmiş dedim Maşallah Ayşe Rana'ya :) Ben sizi en son gördüğümde tesettürlü idiniz ve açıldığınızı görünce şaşırdım, bu tercih normal olarak sizin elbette ne benim nede başka birisinin ne bir söz söylemeye nede eleştirmeye hakkı var sonuçta herkes neyin ne olduğunu gayet iyi biliyor. Sanki eski bir arkadaşımla karşılaşmış gibi oldum sizin postunuzu görünce sevindim mutlu oldum. Sevgiler kendinize iyi bakın :)

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler