17 Temmuz 2017 Pazartesi

Stil Günlüğü/müz :) Nakışlı Gömlek

Buradaki yazımda bahsettiğim bayram için aldığım bu gömlek rahatlığıyla, dolabımın joker parçalarından biri oldu.. Ne giyeyim diye düşünmek istemediğim veya vaktim olmadığı zaman direk üstüme atıp çıkıyorum.. 

Gömlek : Karmaten.com

Jean : DeFacto


Başlık Stil Günlüğümüz olarak değişti bilmem farkında mısınız ?. Zira benim kızım da tombinlerini görün istiyor artık onsuz fotoğraf çekinemiyorum :) 

Çanta ve ayakkabı : Trendbende.com


           
Bi müsaade eder misin Rana ? sorusuna aldığım,  ben de tombin yaptım ben de çetincem ! cevabı sonrası biz :)
               
Rana mutlu..


Vee hadi bi de ben tek çekineyim cümlem sonrası Rana trip atarken.. Hahah çok pis bozuldu kıyamam :)


Rana tombin 

T-shırt : DeFacto 
( Fakat iyi reklamını yaptım bunlarında haha bi daha yazmıcam :)
Etek : Babaanne özel dikimi
Elsa Tacı : Anne yapımı.. 
Spor Ayakkabı : Puma

Yani bundan sonra sanırım pek çok stil postuna Rana da dahil olacak :)



Formumu güzel semtimin güzide yokuşlarına borçluyum temalı fotoğrafım sonrası hoşçakalın diyor ve herkese iyi bir hafta diliyorum :)

mutluhayatblog@gmail.com

8 yorum:

  1. gömleğe ba-yıl-dım :)

    YanıtlaSil
  2. Rana nin tombinine bayıldım yalnız ablacim seninkine 10 basar :) öpüyorum ikinizine de ana-kiz muh-te-şem-siniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma beni geçti bile :) Biz de çok öpüyoruz sevgiler gönderiyoruz :)

      Sil
  3. Bizim sokak
    Okadar yakinmiykisiz cok sasirdim

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler