4 Ağustos 2017 Cuma

Alışveriş / En son ne aldım ? 3

Bu alışveriş yazısında bol bol sandalet göreceksiniz :) 
İlkiyle başlayalım henüz dün akşam dolabıma katılmış görür görmez pek severek aldığım, lacivert ışıltılı model.. Sürekli jean giyiyorum malum ve lacivert ışıltıları jeanlerimle çok güzel oldu. 

Bu gruptan 3. sandaletim bu.. İyi anlaştım bunlarla hem uygun hem şık hem rahatlar.. Yalnız hepsini farklı fiyata aldım gittikçe düşüyorlar :) Böyle giderse yaz bitmeden koleksiyonuma yeni parçalar katacağım sanırım..

Bunlar artık her yerde ulaşılabilir durumda. Ama bizim buralarda oturanlar için belirtiyorum Cennet kapalı caddede çıkışa yakın bir ayakkabıcı var.. Ben sürekli oradan alıyorum ve her gitmemde yeni modeller gelmiş oluyor.. 



***

Bu yazı biraz tersten başa oldu :) 
Yukarıdaki sandaleti almadan önce bu aşağıdakileri denemiştim.. Alttaki iki model arasında kalmışken, görevlinin yanıma gelip sol alttakinin tek kaldığı için yüzde elli indirimli olduğunu söylemesiyle ortada kararsızlık falan kalmadı tabii ki onu aldım :) 
Aklımın bi tarafında lacivert bir şeyler kalmışken işte dün akşam üstteki sandaleti buldum süper oldu..

Tüm modeller : Deıchmann


***

Yukarıdaki modelleri denediğim gün de aslında aşağıdaki gibi siyah / gri düz bir şeyler bakmak için girmiştim işte alakasız bir şey aldım çıktım :) 
Sonra yukarıda bahsettiğim Cennet'teki mağazada bunları buldum yine süper oldu.. Aynı modelin alt bantı parlak olanı da var.. Ama benim gümüş rengi parlak bir başka sandaletim olduğu için bu kez mat olanı tercih ettim... 


***

Bu şık anahtarlık Mutlu Dükkan ürünlerimden.. Hemen kendime bir tane ayırdım tabii gören bayılıyor.. 


***
Böyle sade takıları seviyorum.. Bu zinciri takı yapan bir hanımın malzemeleri arasında buldum ve buna aparat takıp benim için bileklik yapmasını rica ettim bir dakikada hazır oldu :)


***

Çocukları büyüttüm çok şükür.. Çanta boylarım da gitgide küçülüyor bu durumda tabii :) İpadim sığıyorsa tamamdır benim için ideal :) 
Siyah sade küçük bir el veya çapraz çanta arıyordum uzun zamandır.. Bazen sade bir şeyler bulmak hayli zor oluyor.. Bu 3 gözlü çantayı bulunca, hemen deneyip ipadimi de sığdırınca kaçırmadım.. İç kısmı da ayrıca çok hoşuma gitti..

Çanta : Gratis


Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

4 yorum:



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler