2 Ağustos 2017 Çarşamba

Stil Günlüğü/müz.. Boynuz Kulağı Geçermiş :)

Pozlarına ve dışarı çıkmadan önce mutlaka fotoğraf çekilelim diye tutturmasına bakılırsa, sanırım yakın zamanda Rana, abisi gibi kendisine özel bir blog açmamı isteyecek.. 

Bluzumun önü şifon, arka kısmı yumuşak bir penye. Bu yıl ilk kez giydim ve farkettim ki kilo vermemle birlikte hayli bol gelmeye başlamış, omuzları düşmüş, yakışmamaya başlamış.. Üst beden olarakta hayli küçülmüşüm..

Tam Dolap Boşaltmaca hesabıma koyarım artık bluzu diye düşünürken bir dokunuşla havasını değiştirip çok şık ve kullanılabilir hale getirdim.. İlerleyen yazılarda göreceksiniz onu..

Gümüş çantamı rafta görüp almak bir kaç saniyemi aldı.. Tam aradığım tarzda kullanışlı sade abartısız bir çanta.. Şöyle ipadimin sığabileceği boyutta, sıradan bir şey bulamıyordum bir türlü.. 

Bluz : Hatırlamıyorum neredendi :)
Jean : Cennet'te bir butikten
Çanta : Lc Waikiki
Gözlük : Buradaki yazımda net olarak görünüyor.


Rana'nın elbisesi : Babaanne özel dikimi
Spor Ayakkabı : Puma 

Saç bantını boynuna bağlayarak bir tarz yakaladı.. O gün gezdiğimiz tüm mağazalarda çalışan ablalarından bonynundakinin çok yakıştığına dair iltifatlar aldı.. Sanırım blog açtıracağı gibi, bu konuda başarılı da olacak :)


Sandalet :  Cennet'te bir tezgahtan.. 
Ki bu sene bu tarz sandaletler çok fazla var etrafta.. Bir tane daha aldım ben.. Hem çok uygun fiyatlı hem de rahatlar.. Arkalarının lastikli olması en sevdiğim yanı.. Uğraşmadan giy-çık.. 

Bilekliğim : Kumburgaz sahil pazarından.. 
Arkadaşımın hediyesi.. Bileğinde görüp beğenmiştim bana da almış :)


Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

5 yorum:

  1. Kusura bakma ablacim ama Rana senden daha güzel ve tatlı 😍😍😘😘

    YanıtlaSil
  2. Masallah ana kız 😘😘😘

    YanıtlaSil
  3. uzun zaman sonra bir yazinizi okudum. cok hosuma gitti. yillar once taaa ogrenciyken okurdum. Emin daha cok ufakti. Hello kitty diyemiordu, guluyorduk :) eskiden kapanma surecinizle alakali postlar yapardiniz. simdi de acilma surecinizi yazarmisiniz. esiniz ve ailesinin tepkilerini falan. cunku her ikisi de cok buyuk kararlar

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler