15 Haziran 2017 Perşembe

Alışveriş / En son ne aldım ?

Alışveriş fotoğraflarına bakmayı seviyorum. 

Sizlerin de seveceğini düşündüğüm için blogumda böyle bir bölüm açmaya karar verdim.. Ara ara aldıklarımı paylaşacağım, nelerden memnun kaldım neleri sevmedim kısaca bahsedeceğim ve sorulursa, bizim buralarda oturan kişilere ( gördüm ki çok fazlalar :) her yerde bulunan markalar olmayıp, alışveriş yaptığım semtimize özel butikler hakkında bilgi verebileceğim..

Gratis alışverişimle başlayalım..

Cildim karma bir yapıda sürekli tonik kullanıyorum.. Ve her seferinde yeni ürünler denemeyi seviyorum.. Loreal'in bu ürünü rengi, insanın gözünü doyuran boyutu ve kokusuyla ilgimi çekip kendini alışveriş sepetinde buldu.. Kullanmaya başladıktan sonra da iyi anlaştık memnunum.. Hatta göz makyaj temizleyici almam lazım şimdi yine bu serinin makyaj temizleyicisini alacağım..

Dişlerime şöyle hitap edebilirim : Çarpık olduğunuz kadar hassassınız da..
 Bu yüzden yumuşak başlıklı, hassas diş etlerine özel fırçalar kullanıyorum.. Sensodyne sürekli kullandığım marka.. Maviye taktım bu ara.. Ve mavi olanı çok hoşuma gitti attım sepete..

Sonra bir de aynı renk oje görmeyeyim mi ? Seni seçtim Pikaçu ! şeklinde onu da aldım hemen. Rana ile ayılıp bayılıyoruz şu an kendisine.. 

Fotoğraftaki markasını bile henüz hala anlamadığım lip balmı çok kullandığım için, uygun fiyatlı olması sebebiyle aldım ama hayal kırıklığı oldu.. Sigara falan gibi kokuyor :)




Sürekli yürüdüğüm, spor ayakkabıları çorapsız giyemediğim ve spora gittiğim için bu tür çorapları çok tüketiyorum.. O kadar yürüyorum ki çoraplarım eskiyor.. Bu bana garip geliyor eskiden hiç yürümezdim çorap eskimesi çok yeni bir durum benim için :) 

Çoraplarım sürekli Şok Market'ten :) Böyle renk renk çoraplar geliyor sürekli ve ben her gördüğümde dayanamayıp alıyorum.. Bunları da çok beğenerek aldım..


Geçenlerde uzun yıllardır içine giremediğim açık mavi jeanimin içine girdiğimi ( ve hatta bol geldiğini hohoh ) farkettiğimde aynanın karşısında üzerimde siyah t-shırtümle denerken şöyle demiştim : 
- Renkli bir şey istiyor bu üstüne..

Sonra arkadaşımla gezerken pat diye bu güzel şey çıktı karşıma.. Tam da o mavi jean için diye düşündüm ve 5 dakika sonra poşet içinde elimdeydi..

Cennet'te bir butikten aldım.. 


Forma girmenin güzel yanlarından biri de, indirimlerde en sona kalan küçük bedenleri satın alabiliyor olmanız :)  Bu güzel dantel bluz tek kalmıştı S bedendi ve benim oldu. Üstte çok şık duruyor özellikle omuz detayları
Artık komşu kapısı gibi her gün uğradığım Cennet De Facto'dan..


Yine rutin DeFacto ziyaretlerimden birinde Rana'da yanımdaydı ve bluzu denedik üzerindeki duruşuna bayıldım.. Rana yanımda olmasaydı yine alırdım ama üstte bu kadar güzel duracağını tahmin etmezdim..
Altına siyah bir şeyler bakıyorum şimdi bulursam bayramlıklarından biri olabilir..


Yepyeni bir alışveriş postunda görüşmek üzere, hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

2 yorum:

  1. Hepsi harika ablacim gule gule kullan hepsini😍beyaz rengarenk olan bluze ayrica bayildim😍😍😍
    Selver😚

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler