13 Haziran 2017 Salı

Burnumun Estetik Öncesi ve Sonrası Fotoğrafları

Instagram hesabımda ( instagram.com/ilkaypnrbs) sürekli bir yan profil fotoğraf paylaşma halinde olduğum için :) burnum sık sık gündem oluyor. Aldığım en sık sorulardan biri burnumun ameliyat önesi / sonrası fotoğraflarını paylaşıp paylaşmayacağımdı..

Paylaşmak istedim lakin farkettim ki şimdinin aksine önceden burnumu hiç çekmemişim..

Aslında yirmili yaşlarımın neredeyse ortasına kadar burnumun yandan görünüşü hakkında fikir sahibi bile değildim. Bi on yıl kadar önce böyle çılgınca kendimizi fotoğraflayıp durmuyorduk tabii.. Sadece ellerimi yüzüme kapatınca burnumun epey bir kısmı dışarda kaldığı için :) büyük olduğunu biliyordum o kadar..

Yandan da şekilsiz olduğunu farketmem de çok komik olmuştu..  Neyse o kısmı bana kalsın :)

Geçen gün öncesi / sonrası hakkında istekler çoğalınca oturdum tek tek eski fotoğraflara baktım burnumun yandan göründüğü 2-3 kare bulmayı başardım. Birini yine ınstagram hesabımda ( instagram.com/ilkaypnrbs ) paylaşmıştım geçen gün.. Henüz 1 aylık Rana ile birlikte olanı.. Diğer ikisi ile de burda kolaj hazırladım..



Açıkcası kareleri yan yana koyunca çok şaşırdım ve yadırgadım.. İnsan daha iyi görünene çabuk adapte oluyor.. Eski halim hiç benmişim gibi gelmiyor şu an..


Dikkat ederseniz kaşlarımda da bir değişim var.. Güzellik merkezindeki kadının tavsiyesiyle sabah akşam vazelin sürüyorum kaşlarımı kalınlaştırmaya çalışıyoruz.. Zira hiç bir şekilde kaşım çıkmıyor ve kalınlaşmıyor benim. Şu an kaşlarımla ilgilenen kadının deyimiyle henüz inşaat halinde olsa da işe yaramaya başladı..

Daha da iyisini vaadediyor.. Bakalım zamanla göreceğiz..


Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

14 yorum:

  1. Vazrlin ne işe yariyormus acepp

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş çıkmasını sağlayıp olanı da gürleştiriyormuş

      Sil
    2. Abla bunu ogrendigim iyi oldu bende deneyecegim😍😍😍 bu arada ben selver😁

      Sil
  2. Vaaaaaoowww hakikaten çok fark var ilkay hanım.sanki diğeri başka biri.MasaAllah çok değiştirmiş sizi.Sizi de cesaretinizden dolayı çok tebrik ederim.Bnde göğüs küçültme ameliyatı istiyorum.ama hayatta olamam öyle bi cesaretim yok malaesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bana da sürpriz oldu yanyana koyunca fotoğrafları.. Bu kadar değişiklik olduğunun farkında değilmişim :) Çok teşekkür ederim <3

      Sil
  3. Gerçekten çok değişmiş, sağlıklı olsun inşaallah... Sevgilerimle... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler sevgiler benden de :)

      Sil
  4. Baya fark var güzel olmuş havanız değişmiş. Vazelin ben de deneyeceğim kaşlarım ince benim de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım işe yarar sizde de.. sevgiler

      Sil
  5. Kırkından sonra ..... tenesir paklarmis

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nokta nokta olan kısma "azanı" gelecek :) Niye yarım bıraktınız ki .. Böyle şeyler yazıp canımı sıkabileceğinizi falan sanıyorsunuz ya kıyamam.. Çokta umrumdaydı :) İtin köpeğin duası kabul olsaymış gökten kemik yağarmış..
      İyi bayramlar sevgiler

      Sil
  6. Yaa çok güzel olmuşs gerçekten minnoş yaaa Suna bak burnu küçük bebek gibi sevesimm geldi ahahhahahha

    YanıtlaSil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler