10 Haziran 2017 Cumartesi

Stil Günlüğüm / Yeşil..


Herkese Merhaba

Eskinin kombin / Yeninin stil postlarına artık başlıyoruz..

Günlük hayatımda çok fazla yürüdüğüm için rahat olmayı seviyorum.. Bi kot bi t-shırt rahatlığı forever.. 
Ama özellikle Instagram hesabımı ( instagram.com/ilkaypnrbs ) takip eden arkadaşlar bilirler saçıma, boynuma olmadı koluma illa bi tarafıma bir şey takıştıracağım :) 

Burda olduğu gibi..

***

Yeşil, özellikle haki yeşil, önceden pek kullanmadığım hatta hiç kullanmadığım ve sevmediğim bir renkti.. 
Şimdi ise pembelerle falan aram pek hoş değil.. İnsan ne değişken bir varlık demiştim önceden değil mi ? 

T-shırt : Koton 
( Eşimin hediyesiydi )

Gözlük : RayBan replika
Satış hesabımda mevcut ( instagram.com/modarana )

Yırtık Jean : Lady Butik ( K.Çekmece / Cennet )
Kalıbına bayılıyorum lakin artık bana 2 beden büyük.. Bunu aldıktan sonra spora başlamıştım.. Boy Friend jeane bağladık olayı iyice :) Belini daralta daralta kullanabildiğim kadar kullanmaya çalışıyorum..



Saçlarım geçen yıl belime kadar uzundu.. Burun ameliyatımdan önce kestirdim.. Hatta kuaför bir parça bozulmuştu o uzunlukta bir saçı kısacık kestirdiğim için.. Halbuki kuaförler saçı kesmeyi sever denir hep söylediğimizden daha kısa keserlerdi hani böyle bi imaj vardı.

Bizim kuaför resmen trip yapa yapa kesmişti.. Daha da gitmiyorum zaten ona gereksiz pahalıydı :)
Ben kısa saçı daha çok seviyorum.. Kullanım kolaylığı ve pratikliği açısından..

Yaş ilerledikçe tahammül, her konuda azalıyor.. Pratiklik ve sorunsuzluk arıyorsun hayatın her alanında.. Daha bi keyfine ve rahatına düşkün oluyorsun.. Ayhh hiç uğraşamam modu :)

Şimdi ise bi tık daha kısa.. Yakın zamanda kesimini gösteririm..

Fular : Satış hesabımdan ulaşılabilir ( instagram.com/modarana )

Fotoğraflarda kulağımda görünmese de bu püskül küpeyi tek olarak kullanmayı seviyorum.. Bunun bir diğer eşini siyah oje ile boyadım.. Kombine göre siyahını veya goldunu tek olarak takıyor diğer kulağıma yine siyah veya gold minik top küpe takıyorum..


Hoşçakalın :)

mutluhayatblog@gmail.com

2 yorum:

  1. Ay çok kisa olmuş yazı yaaa kaptirdim kendimi bitti eskisi gibi uzun bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun olmuyor bu ara vakitsizlikten ama daha sık yazmayı planlıyorum bir kaç yazım hazır hafta içine Çok sevgiler :)

      Sil



Güzel yorumlarınız için teşekkürler <3

İzleyiciler